تکنولوژی

بانویی که در تمام نمایشگاه‌های CES شرکت کرده است

نمایشگاه امسال CES از ششم تا نهم ژانویه در لاس وگاس برگزار خواهد شد و خانم لویس وایتمن در این نمایشگاه هم حضور خواهد داشت. وایتمن از اولین نمایشگاه که سال 1967 در نیویورک برگزار شد گرفته تا آخرین نمایشگاه که سال 2015 در وگاس برگزار شد، شرکت کرده است.

CES از سال 1967 تا 1970 در نیویورک برگزار شده است. این نمایشگاه از سال 1971 تا 1977 در شیکاگو برگزار شد و سال 1978 به لاس وگاس رفت. مدتها است که CES در ماه ژانویه و در لاس وگاس برگزار می‌شود. اما بین سال‌های 1978 تا 1995 میلادی CES تابستانی هم در شیکاگو هر سال برگزار شده که لویس وایتمن در تمام آنها شرکت کرده است.

وایتمن سال 1966 کار خود را در مجله طراحی دکوراسیون داخلی آغاز کرد. یعنی یک سال پیش از اولین نمایشگاه CES که تکنولوژی‌های روز آن زمان بیشتر ساعت‌های مچی و یا رادیوهای قابل حمل و تلویزیون بوده است.

در سال 1982 زمانی که وایتمن سوار هواپیما شد که به CES برود، 8 ماه و نیم باردار بود اما حتی بارداری مانع او برای رفتن به CES نشد و با همان حال از تمام نمایشگاه دیدن کرد. وایتمن در حال حاضر مشاور چندین کمپانی، مدیر بازار یابی، سخنگو و نویسنده خستگی ناپذیر است.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا