تکنولوژی

بوتان؛ تحلیل‌گر ایده‌آل برای بررسی عملکرد روبات تلگرامی شما

روبات‌های تلگرامی از وجود ابزاری ساده، کارآمد و با دسترسی راحت در جهت نمایش تحلیل‌ اطلاعات مربوط به خود بی‌بهره‌اند. از همین رو استفاده از botan.io به عنوان یکی از ابزارهای موجود در جهت تحلیل روبات تلگرامی شما می‌تواند بهترین گزینه موجود در این زمینه به حساب آید. 

Botan در واقع یک سیستم تجزیه و تحلیل روبات‌های تلگرامی برپایه Yandex Appmetrica ( ابزاری ثابت شده در خصوص تحلیل بیش از 800 میلیون رویداد در هر روز) است که به‌طور کاملا رایگان در جهت انجام بررسی‌ها و تحلیل‌های مرتبط با برنامه‌های ویژه گوشی‌های همراه عرضه شده است.

قابلیت‌ها

این فرایند به‌خوبی روبات شما و فعالیت‌های آن را زیر در نظر می‌گیرد و در مرحله بعدی محبوب‌ترین قابلیت‌های ارائه شده توسط روبات تلگرامی شما را تشخیص می‌دهد. نهایتا کاربران روبات شما را بر اساس محتوای مورد استفاده، تقسیم ‌بندی می‌کند. همان‌طور که عنوان شد این برنامه کاملا رایگان بوده و کیت توسعه نرم‌افزاری آن برای Python, Ruby, PHP, NodeJS, Java, Go و Rust در دسترس گرفته است. به بیان ساده، در قالب استفاده از ویژگی‌های مفید بوتان می‌توانید گزارش کاملی در خصوص کاربران فعلی، کاربران جدید، رویدادها و بخش‌های مختلف دریافت کنید. این اطلاعات در قالب زمانی روزانه، هفتگی و ماهیانه می‌توانند پیش روی شما قرارگیرند. 

دریافت اطلاعات مورد نیاز

دو روش برای دریافت اطلاعات مرتبط با وضعیت استفاده از روبات شما وجود دارد. روش اول استفاده از روبات تلگرامی Botaniobot@ است که در این قالب، روبات یادشده تصاویری به همراه اطلاعات مورد نیاز را برای شما ارسال خواهد کرد و روش دوم استفاده از وب‌سایت یاندکس ( به نشانی https://appmetrica.yandex.com) است. پس از انجام ثبت‌نام به‌طور رایگان، کافی است در قالب روبات @Botaniobot که پیش از این به آن اشاره شده بود، گزینه وب را انتخاب و بر روی لینک ارائه شده توسط روبات، کلیک کنید.

راه‌اندازی حساب‌کاربری بوتان

به‌منظور استفاده از حساب کاربری کافی است به Botaniobot@ رفته و گزینه +Add bot را انتخاب کنید. حتی می‌توانید پایگاه داده‌ای مورد نیاز برای هر زبان مدنظر خود را نیز دانلود کنید و در ابتدای هر فرمان ارسالی به روبات خود، این اطلاعات را بازخوانی کنید.

 

مرتبط: 

لیست کانال‌های رسمی تلگرام فارسی 

به روزرسانی و قابلیت‌های جدید تلگرام

شانزده پیشنهاد برای بهبود عملکرد  تلگرام

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا