تکنولوژی

آغاز عرضه به‌روزرسانی اندروید 6.0 مارشملو برای گلکسی نوت 4

انتظار می‌رود شرکت سامسونگ طی چند ماه آینده، به‌روزرسانی اندروید 6.0 مارشملو را برای تعدادی از جدیدترین دستگاه‌های هوشمند تولیدی خود عرضه کند. با این وجود، بر اساس گزارش وب‌سایت Napdroid، یکی از ویراستاران این سایت، به‌روزرسانی یادشده را برای گلکسی نوت 4 خود در کشور مجارستان دریافت کرده است.

با توجه به اینکه جدیدترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ شامل گلکسی نوت 5، گلکسی S6، گلکسی S6 Edge و گلکسی S6 Edge+ هنوز این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اند، آغاز عرضه به‌روزرسانی برای گلکسی نوت 4 کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. 

این در حالی است که خبرهای پیشین نیز از آغاز عرضه به‌روزرسانی اندروید 6.0 برای نوت 4 در سال آتی میلادی و پس از عرضه به‌روزرسانی برای گوشی‌های یادشده، حکایت داشتند.

لازم به ذکر است به‌روزرسانی جدید، بهینه‌سازی‌هایی را در رابط کاربری به همراه خواهد داشت و قابلیت‌های جدیدی مانند منوی Air Command، امکان یادداشت‌برداری با صفحه‌نمایش خاموش و مواردی اینچنینی را به همراه خواهد داشت. با تمامی این تفاسیر این احتمال وجود دارد که به‌روزرسانی یادشده به‌طور اتفاقی برای نوت 4 منتشر شده باشد، موضوعی که تنها با پاسخ رسمی سامسونگ می‌توان به آن پی‌برد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا