تکنولوژی

روز سیاه بامیلو

مطلب مرتبط: بامیلو تعطیل شد – بامیلو حالا فقط یک سوپرمارکت آنلاین است (یکم اسفند ۱۳۹۷)

یک هفته پس از سروصداهای زیادی که سایت بامیلو روی Black Friday به وجود آورد سرانجام این روز هم فرا رسید اما نتیجه حداقل بازخورد در شبکه‌های اجتماعی چیزی نبود که این شرکت انتظارش را داشت.

سایت خرده فروش آنلاین بامیلو  که بسیاری آن را منتسب به راکت اینترنت آلمان ( شرکتی که در جهان به کپی کار مشهور است) می‌دانند و   طی یک هفته اخیر با تبلیغات وسیع و هزینه قابل توجه برای انتشار خبر در وبلاگ‌های تکنولوژی  و سایت‌های خبری ایران تلاش کرد توجه کاربران اینترنتی را به سمت خود جلب کند.

اما تنها ساعاتی پس از آغاز این حراج سروصداهای کاربران در فضای وب و شبکه‌های اجتماعی بلند شد. انتقادات از تخفیف‌های ناچیز ( در مقایسه با ابعاد تبلیغات ) گرفته تا لغو سفارشها عصبانیت بسیاری از کاربران را در بر داشت به طوری که در مدت زمان کوتاهی تایم‌لاین بسیاری از شبکه‌های اجتماعی پر از انتقاد نسبت به این خرده فروش آنلاین شد. 

بامیلو در زمانی دست به این فروش اینترنتی پرسروصدا زد که ظاهرا حال و اوضاع خوبی در ایران ندارد. «موزاندو» دیگر شرکت  مشابه بامیلو که زیرمجموعه‌ای از راکت اینترنت بود عملا تعطیل شده و« تاکسی‌یاب» و «اسکانو » با خروج نیروهای آن وضعیتی مشابه را پیدا کرده‌اند. 

 به نظر می‌رسید در پایان جمعه سیاه آنچه برای بامیلو باقی مانده باشد رجوع به این تجربه تلخ باشد که :« تبلیغات به تنهایی برای موفقیت یک برند کافی نیست».

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

‫808 دیدگاه ها

  1. من یه پاور بانک 25000 میلی امپری از بامیلو خریدم وقتی بستهرو باز کردم متوجه شدم پر از لک و خش هست گذاشتم صد درصد شارژ شد وقتی به گوشی وصلش کردم بعد از نیم ساعت کاملا خالی شد و گوشیم فقط 10 درصد شارژ شد.
    کالا مرجوع کردم ولی بامیلو گفت که دیر پس فرستادی ما دیگه پس نمیگیریم در صورتی که داخل بسته یه برگه بود که نوشته بود یک ماه مهلت برگشت داره. اینجوری سرم کلاه گذاشت.

  2. درست این اتفاق برای من هم افتاد و بامیلو پس از هفت روز ادعا کرد که فروشنده نتونسته کالا رو تامین کنه ولی باز هم این کالا روی سایت برای فروش بود مبلغ خرید من دو میلیون تومان بود حالا اگر صد نفر رو به این صورت سر کار بزارن میشه دویست میلیون تومان ناقابل. به مدت هفت روز سود بانکی با نرخ بیست درصدش میشه 7،671،233 ریال. پیدا کنید پرتقال فروش را؟ کالائی به مشتری تحویل داده نشده اما شما سود سرشار این کلاهبرداری رو محاسبه کنید.

  3. تکرار تجارب بد بامیلو
    این آخرین خریدم از بامیلو بود
    12 میلیون تومن دادم برای گوشی ایفون بعد دو روز پیامک اومد سفارش شما لغو شد از 48 تا 72 به حساب شما بازگشت خواهد خورد بدون هیچ معذرت خواهی، سفارش را لغو فرمودن، همون روز با همین قیمت می تونستم گوشی را از جای دیگه تهیه کنم ولی قول تبلیغات بامیلو را خوردم اوج نابسامانی و بی انظباتی در تامین بامیلو داد می زند. البته چندان ضرری براش ندارد 100 تا 12 میلیون تومن میشه یک میلیارد و دویست قشنگ ده روز مشکل نقدینگی را با این روش حل می کنند بدون اینکه وام بگیرن و سود بالا بازپرداخت کنند. علی برکت الله

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا