تکنولوژی

نوجوانی که اپلیکیشن‌اش را ۳۰ میلیون دلار به یاهو فروخته بود این شرکت را ترک می‌کند

یک نوجوان که دو سال قبل اپلیکیشنی با نام Summly را به مبلغ ۳۰ میلیون دلار به یاهو فروخته بود حالا این شرکت را ترک می‌کند. 

Nick D’Aloisio در سال ۲۰۱۳ و زمانی که ۱۸ سال سن داشت این اپلیکیشن را توسعه داد و آن را به یاهو فروخت اما حالا برای ادامه تحصیل در رشته علوم کامپیوتر و فلسفه در دانشگاه اکسفورد این شرکت را ترک کرده است. 
Nick D’Aloisio گفته است که می‌خواهد شرکت خودش را راه اندازی کند. 
او این هفته در یک پست در توییتر نوشت که با جک ما بنیانگذار علی‌بابا دیدار کرده اما عکسی که با این توییت منتشر کرد نشان می‌دهد در حال صحبت با دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس است. 
 
 
پروفایل لینکدین او نشان می‌دهد که تابستان امسال زمانی را در شرکت Airbnb کار کرده است. 
او در شرکت یاهو به عنوان مدیر محصول به مریسا مایر برای راه‌اندازی اپلیکیشن News Digest همکاری می‌کرد و در واقع از الگوریتم‌های اپلیکیشن Summly این فرد بهره می‌گرفت. این اپلیکیشن در ماه ژوئن سال گذشته جایزه بهترین دیزاین را از اپل دریافت کرد. 
به رغم اینکه D’Aloisio گفته یاهو راترک کرده اما یک سخنگوی یاهو گفته او برای تمرکز بیشتر بر درس‌هایش فعلا همکاری‌اش را با این شرکت محدود کرده اما همچنان با این شرکت همکاری دارد. 
یک سال قبل او در Techworld گفته بود که نمیدانم پنج سال دیگر کجا خواهم بود، در یاهو در دانشگاه یا در شرکتهای دیگر اما هر جا باشم میخواهم چیزی خلق کنم که نسبت به آن علاقه دارم . 
 
منبع: تک‌کرنچ

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا