تکنولوژی

اپل تخفیف می‌دهد؛ به شرط ها و شروط ها

اپل در حرکتی نادر به خریداران ساعت این شرکت تخفیف می‌دهد.

اگر شما همراه با خرید آی فون 6اس یا 6اس پلاس، ساعت اپل را نیز خریداری کنید، این شرکت به شما 50 دلار تخفیف می‌دهد. البته این تخفیف فقط در ده فروشگاه مشخص در کالیفرنیا و ماساچوست داده می‌شود و خرید آنلاین هم برای تخفیف پذیرفته نیست.

این تخفیف تنها زمانی داده می‌شود که شما آی فون و ساعت را همزمان بخرید. یعنی اگر مالک آی فون 6اس هم باشید به شما تعلق نمی‌گیرد. اگر کمتر از 14 روز است که آی فون خریده‌اید، می‌توانید آن را پس بدهید و دوباره با ساعت خریداری کنید تا 50 دلار تخفیف بگیرید. درضمن دو مدل برتر این کمپانی یعنی ساعت اپل ادیشن و Hermès نیز شامل این تخفیف نمی‌شوند. این تخفیف پانزده روزه از 30 اکتبر تا 15 نوامبر ادامه دارد.

اپل امیدوار است با این تخفیف مردم را وارد اکوسیستم خود کند. همچنین معتقد است زمانی که شما ساعت و موبایل اپل را خریداری کنید، تا مدتی مشتری این شرکت خواهید ماند و اگر به ساعت این شرکت عادت کنید دیگر نمی‌توانید یک گوشی با پلتفرم دیگر مانند اندروید خریداری کنید چون ساعت اپل فقط با آی فون کار می‌کند. از طرفی دیگر بر خلاف موبایل که در جیب قرار دارد، ساعت روی مچ شما بسته می‌شود و همیشه در معرض دید است و شما را به یک تبلیغ متحرک برای این شرکت تبدیل می‌کند. همه اینها برای اپل خیلی بیشتر از آن پنجاه دلار تخفیف ارزشمند است.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا