تکنولوژی

Microsoft Band 2 معرفی شد

مایکروسافت امروز در مراسم ویژه خود در نیویورک در کنار Surface Pro 4 و لپ‌تاپ Surface Book  از نسل دوم دستبند هوشمندش رونمایی کرد. این دستبند که نام مایکروسافت‌بند ۲ ( Microsoft Band 2 ) را به خود گرفته تا حد زیادی به شایعات و عکس‌های منتشرشده نزدیک بود. چیزی که در نگاه اول به این دستبند توجه بیننده را به خود جلب می‌کند طراحی زیباست؛ یک صفحه‌نمایش خمیده که در مقایسه با مایکروسافت بند ۱ ظاهر شکیل‌تری دارد و راحت‌تر روی دست می‌نشیند. رزولوشن این صفحه‌نمایش ۳۲۰ در ۱۲۸ پیکسل است و مهم‌تر اینکه توسط گوریلا‌گلس ۳ محافظت می‌شود که استحکام بیشتری را برای آن به ارمغان آورده است. صفحه‌نمایش این دستبند از نوع OLED است و وضوح بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و خواندن را راحت‌تر می‌کند.

یکی دیگر از نکات مثبت این دستبند در برابر نسل پیشین صفحه‌نمایش پهن‌تر است و بسیاری از کابران مایکروسافت‌بند ۱ را از عذاب کار روی صفحه‌نمایش باریک نجات داده است. 
به گفته خود مایکروسافت این دستبند هم برای ورز‌ش‌کاران حرفه‌ای مناسب است و هم برای برای افراد عادی که به دنبال سلامت روزانه و تناسب اندام هستند. 
این دستبند از سنسورهای زیادی بهره می برد. با آن می توانید از استار باکس خرید کنید. این ابزار به علت برخورداری از جی‌پی‌اس داخلی این قابلیت را دارد که حتی وقتی به موبایلی متصل نبود کار کند.
پیمایش خواب و کالری، راهنمایی برای تمرین و اعلانات هوشمند، نمایشگر ضربان قلب، حسگر نور محیط، میکروفون و سنسور فشارسنج از دیگر قابلیت‌های این دستبند است. این دستگاه حتی می تواند هنگام پیاده‌روی و یا بلارفتن از پله‌ها شیب را اندازه‌گیری کند. همچنین میزان اکسیژن مورد نیاز بدن شما را هم محاسبه می‌کند.

بند 2 با دستگاه‌های ویندوزفون 8.1 و بالاتر، آیفون 4 اس و بالاتر و گوشی هایی با اندروید 4.3 و بالاتر کار می‌کند. این ابزار به سرفیس، لومیا و دیگر دستگاه‌های ویندوزی متصل می‌شود و نکته جالب توجه اینکه دارای دستیار دیجیتالی مایکروسافت (کورتانا) است.
مایکروسافت وعده عمر باتری 48 ساعته را برای این گجت داده و همچنین گفته که این دستگاه در کمتر از یک ساعت و نیم شارژ می شود.
پیش‌فروش مایکروسافت بند 2 از امروز آغاز شده و 30 اکتبر (8 آبان ) هم در فروشگاه های مایکروسافت عرضه خواهد شد.قیمت این مچ بندها 249 دلار اعلام شده است که ۵۰ دلار گران‌تر از نسخه پیشین خود است.
به طور کلی مایکروسافت بند جدید در نسل جدید خود دارای قابلیت های جذابی شده است و می توان گفت مایکروسافت تمام سعی خود را برای موفقیت مایکروسافت بند جدید کرده و نشان داده که هنوز به بازار در حال رشد ابزارهای پوشیدنی امیدوار است.

منبع : آی تی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا