تکنولوژی

گزارش لحظه به لحظه آی تی ایران از استارتاپ استانبول

امروز و از دقایقی دیگر روز نهایی استارتاپ استانبول در سالن لطفی کردار این شهر برگزار می‌شود. استارتاپ استانبول بزرگترین رویداد استارتاپی در منطقه است که به جز سخنرانی‌ها و حضور افراد مشهور فعال در این عرصه شاهد یک رقابت هم هست. تعدادی از استارتاپ‌های ایرانی هم در رقابت امسال این رویداد شرکت کرده‌اند.
گزارش لحظه به لحظه این رویداد را می‌توانید از توییتر و اینستاگرام آی تی ایران دنبال کنید. همچنین این مراسم را می‌توانید به صورت زنده از این لینک ببینید. 
بر اساس برنامه بعد از ثبت نام مراسم با سخنرانی پروفسور ارهان ارکوت شروع میشود و بعد شاهد گفت و گوی او و استیو بلنک خواهیم بود. 
دیو مک کلور کارآفرین مشهور و مدیر 500Startup سخنران بعدی خواهد بود که در ساعت ۱۱ به سخنرانی خواهد پرداخت. و پس از او سخنرانی Morten Lund را شاهد خواهیم بود. کریستوفر شرودر نویسنده مشهور که گزارشهای او را پیش از این در مورد استارتاپ‌های ایران دیده‌ایم و نویسنده کتاب Startup Rising’ هم سخنران بعدی خواهد بود. 
سخنرانان دیگر امروز صبح  Hans Wissema نویسنده Towards the Third Generation University  و John Shewchuk از مایکروسافت خواهد بود. 
در بعد از ظهر برنامه‌ها با صحبتهای  Steli Efti بنیانگذار Closio و Ross Kingsland مدیرعامل  Ross Kingsland شروع می‌شود. سپس سخنرانی  Elmira Bayrasli تحلیل‌گر  تک کرانچ و نویسنده کتاب From The Other Side of The World به صحبت خواهد پرداخت. 
امروز بعد از ظهر همچنین یک پنل با عنوان چگونه یک استارتاپ در خارج از سیلیکون ولی درست کنیم برگزار میشود و سپس بخش نهایی مسابقه استارتاپ استانبول را شاهد خواهیم بود. 
با آی تی ایران از همین صفحه  همراه باشید و امروز گزارشهای زنده ما را از این رویداد ببینید. گفتنی است طی روزهای قبل رقابت بین استارتاپهای مختلف هم انجام شده که از ایران استارتاپ تسکولو موفق به راهیابی به  مرحله نهایی این رقابت شده است. امروز (‌دوشنبه ) عصر نتایج این رقابت اعلام می‌شود.

 
 
 
 
 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا