تکنولوژی

۱۱ سایت برای پیداکردن شغل در استارتاپ‌ها و دورکاری

دیگر همه می‌دانند که موفقیت استارتاپ‌ها وابسته به نیروی انسانی متخصصی است که جذب می‌کنند. از سوی دیگر جذب شدن به بازار کار استارتاپ‌ها فرصت خوبی برای افزایش مهارت‌های حرفه‌ای و دنبال کردن علایق است. در عین حال که بسیاری از این فرصت‌های شغلی نیاز به حضور فیزیکی دارند اما بسیاری از شغل‌ها در استارتاپ‌ها از طریق دورکاری انجام می‌شود. 
اما پیدا کردن کار در این شرکتهای نوپا به آن اندازه که از بیرون تصور می‌شود ساده نیست به همین دلیل ما لیستی از سایت‌هایی که برای پیداکردن کار می‌توان سراغ آنها را رفت را در پایین آورده‌ایم: 
 
ناهار مجانی با شانس پیدا کردن شغل! این تمام هدف سایت است. ناهار رایگان یکی از روشهای شرکتها برای صحبت با افراد جویای کار و متخصص است. صحبت درباره تخصص افراد و یا امکانات شرکتها در هنگام یک ناهار غیر رسمی بسیار جذاب است و این کاری است که این سایت انجام می‌دهد. شرکتهای مختلف توضیحاتی درباره شرکت خود در این سایت قرار می‌دهند و اگر شما به موضوع کاری آنها علاقه‌مند بودید تقاضای ناهار می‌کنید. با پرکردن یک فرم ساده تقاضای شما برای شرکت مربوطه ارسال می‌شود و اگر آنها هم علاقه به حضور شما داشته باشند برای گذاشتن قرار ناهار با شما تماس می‌گیرند. 
 
 
 
ریموتیو بهترین شغل‌های دورکاری را در استارتاپ‌های مختلف به شما پیشنهاد می‌دهد. همچنین این سایت آموزه‌هایی هم برای چگونگی پیدا کردن شغل از راه دور ( دورکاری ) به شما ارایه می‌کند. 
 
 
 
در این سایت تمام جست و جوها و درخواست‌های کاری خود را در یک داشبورد یک جا خواهید داشت. تمام جزییات جست و جوهای قبلی، اخرین مهلت‌های برای  درخواست شغل به انضمام ارسال رزومه و مدارک و مشخصات. 
 
 
 
این سایت تلاش می‌کند از سایت‌های شغل یابی دیگر متفاوت باشد و عقیده دارد که به شیوه‌ای بهتر بهترین شغل‌ها را به جست و جوکنندگان شغل پیشنهاد می‌کند.
 
 
 
این سایت می‌گوید بهترین کاندیداهای یک شغل را به بهترین شرکتها معرفی می‌کند.
 
 
 
 
سایتی برای پیداکردن شغل‌های از راه دور ( غیر حضوری) و یا ساعتی. انواع و اقسام شغل‌ها از فروش گرفته تا برنامه‌نویسی را می‌توانید در این سایت پیدا کنید. 
 
 
 
یک جست و جوگر و ارتباط دهنده جوینده و استخدام کننده شغل در انگلستان. jobspotting در واقع یک ابزار جست و جوی شخصی سازی برای یافتن شغل است که از طریق آن می‌توانید شغل‌های مورد علاقه خود را دنبال کنید و بهترین شغل نزدیک به مکان مورد نظر شما را پیشنهاد می کند. 
 
 
 
اپلای کردن برای حضور در بهترین استارتاپ‌ها در ۶۰ ثانیه! کسانی که به دنبال یافتن شغل در یک استارتاپ با توانایی مالی خوب باشند رزومه خود را برای این سایت می‌فرستند. با ترکیبی از تکنولوژی هوش مصنوعی این سایت کاندیداها را بررسی کرده و آنها را برای شرکتها می‌فرستد. بنیانگذاران یا مدیران استخدام با دیدن این رزومه‌ها مستقیما با شخص مورد نظر تماس گرفته و فرآیند استخدام طی می‌شود. 
 
 
 
این سایت میگوید که ارتباط مستقیم با صدها استارتاپ و برند دارد تا آنها بتوانند تیم‌های خوبی بسازند و اگر شما در خود این قابلیت را می‌بینید که در این شرکتها کار کنید آنها قادر به اتصال شما به این استارتاپ‌ها را دارند. 
 
 
 
یکی ازنخستین سایت‌ها برای یافتن شغل در زمینه‌های مهندسی، علوم داده، طراحی و مدیریت محصول . 
این سایت میگوید که فرآیند یافتن شغل در آن بسیار شفاف است و توسط افراد متخصص کنترل می‌شود. 
 
 
 
این سایت می‌گوید که یک CV خوب بسازید و شانس خود را برای یافتن یکی از شغل‌های رویایی امتحان کنید. رزومه ای که می سازید را می‌توانید به صورت PDF با کیفیت بالا خروجی بگیرید و آن را با همکارانتان و هر کس دیگر به اشتراک بگذارید. 
 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا