تکنولوژی

تصاویر لو رفته از اچ تی سی M9

اگر تصاویر لو رفته و مشخصات تازه‌ترین گوشی اچ تی سی یعنی M9 درست باشد می‌توان گفت تقریبا اطلاعات بسیار کمی از پرچمدار هنوز معرفی نشده اچ تی سی باقی مانده است. 
روز یکشنبه یک سایت آلمانی به نام موبایل گیک تصاویری را از گوشی جدید اچ تی سی منتشر کرد که به نظر می‌رسید تصاویری مربوط به بسته خبری اچ تی سی باشد و این گوشی را از زوایای مختلف نشان می‌داد.
در همین روز سایت Pandroid هم همین عکسها را به همراه اطلاعاتی جدیدتر منتشر کرد که به نوعی نشان دهنده درست بودن آنها می‌داد.
این عکس نشان می‌دهد که اچ تی سی از فلسفه دیزاین خود چندان فراتر نرفته و M9 دقیقا چیزی شبیه M8 است. 
یکی از مهمترین تغییرات در گوشی جدید اچ تی سی کنار گذاشته شدن تکنولوژی Ultrapixle و جایگزین کردن آن با یک سنسور ۲۰.۷ مگاپیکسلی است. به جز این دستگاه از یک بدنه متالیک و حداقل از سه رنگ برخوردار است ( نقره‌ای، طلایی و خاکستری تیره) . اسپیکرهای اچ تی سی در جلوی آن قرار دارند اما دگمه Power از بالای دستگاه به کنار آن منتقل شده است. 
همچون مشخصات M9 از نظر دیگر موارد هم مشابهت‌هایی با پرچمدار پیشین اچ تی سی دارد. صفحه نمایش ۵ اینچی فول اچ دی، پردازنده ۲ گیگاهرتزی octa-core Snapdragon 810 و ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ( قابل افزایش با کارت حافظه) و باتری ۲۸۴۰ میلی‌آمپری. این دستگاه همچنین مجهز به سیستم عامل اندروید ۵.۰ لولیپوپ و رابط کاربری HTC Sense 7.0 است. 
موبایل گیگ قیمت این گوشی را در آلمان ۷۴۹ یورو اعلام کرده است. 
اچ تی سی به طور رسمی این گوشی را چند روز دیگر در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا معرفی می‌کند.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا