تکنولوژی

استقبال گسترده نخبگان و دانشجویان ایرانی از جشنواره کارآفرینی پل

با آغاز ثبت نام نخستین « جشنواره کارآفرینی پل» تعداد قابل توجهی از ایده های کارآفرینان جوان ایرانی در سایت این جشنواره ثبت شده است. 

علی زواشکیانی دبیر این جشنواره با اعلام موضوع گفت: صاحبان ایده، نخبگان و دانشجویان سراسر کشور تا سی ام بهمن ماه جاری فرصت دارند تا در شش رشته ICT و IT ، طراحی و تولید، پزشکی و بیوتکنولوژی، متالوژی و نانوتکنولوژی و موارد دیگر ( هنر مدیریت و …) در این رقابت علمی شرکت کنند.

به گفته دبیر جشنواره پل شرکت کنندگان می توانند با ثبت مدل تجاری طرح خود و پاسخ به چند پرسش در سایت این جشنواره http://i-aim.org/ibridge ثبت نام کنند همچنین شرکت کنندگان باید یک فیلم یک دقیقه ای برای معرفی بهتر ایده های خود روی سایت جشنواره بارگذاری ( آپلود) کنند. 

به گفته دبیر نخستین جشنواره پل طرح های رسیده تا دهم اسفندماه سال جاری توسط منتخبی از کارآفرینان صاحب نام و متخصصان عرصه های مختلف تکنولوژی ارزیابی شده و نفرات برتر انتخاب می‌شوند. 

جوایز این جشنواره شامل پرداخت هزینه کامل شرکت در همایش آیبریج ۲۰۱۵ آلمان ( شامل بلیت رفت و برگشت، اقامت، ثبت نام در همایش و معرفی نامه به سفارت آلمان) برای ۱۰ طرح اول است. همچنین به بیش از ۱۰۰ طرح برگزیده بعدی نیز کمک هزینه حضور در همایش آی بریج ( شامل هزینه ثبت نام در همایش، بلیت رفت و برگشت و معرفی به سفارت آلمان) اهدا می‌شود. 

برنامه بازدید از پارکهای فناوری آلمان نیز برای برگزیدگان جشنواره پل در نظر گرفته شده است. 

علی زواشکیانی داشتن یک موضوع جدید و خلاقانه ( حتی در حد ایده و یا مراحل اولیه اجرا در یک استارتاپ) ، ارایه مناسب و حرفه ای و رعایت اصول ارایه، بیان مناسب به زبان انگلیسی و زمان بندی را از جمله ملاک های اصلی انتخاب آثار برتر عنوان کرد.

رویداد iBRIDGES خرداد ماه امسال برای دومین سال متوالی و طی سه روز در برلین برگزار میشود و گروهی از مشهورترین صاحبان کسب وکارهای نو ، سرمایه گذاران ریسک پذیر و مدیران ارشد شرکت ها از کشورهای ایران، آلمان و آمریکا در آن به سخنرانی و تبادل نظر میپردازند. 

سال گذشته این رویداد تحت عنوان BRIDGE در دانشگاه برکلی آمریکا برگزار شد که مورد استقبال گسترده کارآفرینان ایرانی و آمریکایی قرار گرفت. 

علاقه مندان برای شرکت در جشنواره پل و کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به سایت http://i-aim.org/ibridge مراجعه کنند.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا