تکنولوژی

دنیای وارونه عکاس مشهور موبایلی

رابرت جان روزها کارش هنرهای دیجیتالی و مدیر هنری یک شرکت در آلمان است اما شبها او nois7 اینستاگرام است که با داشتن ۶۰۰ هزار فالوئر یکی از پربیننده‌ترین عکاسان این شبکه است. عکسهای تخیلی او از جهان یک ویژگی خاص دارد و آن این که همه با آیفون ادیت شده‌اند. 
هر کدام از عکسهای او توسط تعدادی از اپلیکیشن‌های روی آیفون درست‌شده‌اند. اپلیکیشن‌هایی چون  VSCOcam, ArtStudio, PhotoForge2, Snapseed و Filterstorm . 
ویرایش این عکسها بین دو ساعت تا چند روز طول می‌کشد. 
در انتخاب عکسها او گاهی به آرشیو شخصی خود مراجعه می‌کند. عکسهایی که او در طی سفرهای خود به سراسر دنیا با آیفون یا دوربین DSLR گرفته شده است. سایر عکسها از آثاری است که او از سایت‌های فروش عکس خریده و آنها را با هم ترکیب کرده است. 
مردم استقبال گسترده‌ای از عکسهای رابرت انجام داده‌اند به طور یکه هر کدام از عکسهایش هم اکنون به طور متوسط ۳۷ هزار لایک و ۸۰۰ کامنت دارد. این موفقیت در دنیای اینستاگرام باعث شده روزنامه‌های زیادی با رابرت جان مصاحبه کنند یا نمایشگاهی در لوس‌آنجلس و برلین برگزار کند و عکسهایش را به فروش برساند. در ادامه تعدادی از عکسهای او را می‌بینیم. سایت شخصی رابرت جان و اکانت اینستاگرام او
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا