تکنولوژی

ویندوز 10 تست شد

 

به گفته مدیران مایکروسافت، تا تایخ ۱۷ دسامبر ۲۰۱۴ یعنی حدود ۱۰ روز قبل بیش از ۱.۵ میلیون نفر از سراسر جهان در قالب Windows Insiders ثبت‌نام کردند تا سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را آزمایش کنند.

 از بین این ۱.۵ میلیون کاربر حدود ۴۵۰ هزار نفر معادل ۳۰ درصد آنها در گروه آزمایش‌کنندگان «بسیار فعال» طبقه‌بندی می‌شوند و به گفته شرکت مایکروسافت، این افراد به صورت روزانه پیش‌نمایش ساخته شده از ویندوز را با نکات آن ارائه می‌کنند.

مقامات مایکروسافت همچنین توضیح دادند آزمایش‌کنندگان ویندوز ۱۰ نسبت به کاربرانی که در دوره‌های قبل نسخه‌های آزمایشی ویندوز ۷، ۸ و ۸.۱ را مورد بررسی قرار می‌دادند سیار فعال‌تر هستند. شرکت مایکروسافت در نسخه پیش‌نمایش از ویندوز ۱۰ بیش از ۱۳۰۰ حفره نرم‌افزاری گزارش شده یا مواردی که کاربران به آنها رای مثبت داده‌اند را از میان برداشته است.

لازم به ذکر است که در اواسط ماه اکتبر مدت کوتاهی پس از آنکه مایکروسافت نخستین نسخه آزمایشی عمومی Windows ۱۰ Technical Preview را عرضه کرد، این شرکت توضیح داد که یک میلیون کاربر برای در اختیار گرفتن این سیستم‌عامل و آزمایش ویندوز ۱۰ ثبت‌نام کرده‌اند.

زمانی که مایکروسافت نسخه دوم از سیستم‌عامل آزمایشی Windows ۱۰ Technical Preview را در اختیار کاربران قرار داد، مقامات این شرکت توضیح دادند ویرایش بعدی این محصول در اوایل سال ۲۰۱۵ به صورت رسمی از سوی مایکروسافت ارائه می‌شود.

منبع : همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا