تکنولوژی

مدیریت خدمات ابری Azure آسان میشود

 

مایکروسافت به منظور کمک هرچه بیشتر به سازمان‌ها برای مدیریت سرمایه‌های خود مبتنی بر فضای پردازش ابری بسته مشترکی را با شرکت Accenture طراحی کرده است تا فعالیت‌های درون‌سازمانی مبتنی بر سرویس‌های ابری Microsoft Azure آسان‌تر دنبال شود.

“پائول داورتی” مدیر مرکز فناوری شرکت Accenture در این خصوص توضیح داد که به بسته مذکور برای «کمک به سازمان‌ها در جهت انتقال آسان فعالیت‌ها به فضای ابری» طراحی شده است. او گفت: «سازمان‌های بزرگی که مشتری محصولات ما هستند، می‌گویند که فضاهای ابری چندگانه جایی است که آن‌ها نیاز دارند در آن حضور داشته باشند. این سازمان‌ها نیازمند آن هستند که ترکیبی از خدمات ابری اختصاصی و چندگانه را در اختیار بگیرند».

دو شرکت مایکروسافت و Accenture مرکز مشترکی را موسوم به Avanade راه‌اندازی کرده‌اند که این بسته کاربردی را با نام “Accenture Hybrid Cloud Solution مخصوص Microsoft Azure” ارائه می‌دهد.

مرکز Accenture بر اساس بررسی روی مشتریان خود به این نتیجه رسیده است که حدود ۷۵ درصد سازمان‌ها و کسب‌وکارها تمایل دارند فعالیت‌های خود را به زیرساخت‌های ابری چندگانه انتقال دهند. این در حالی است که برخی کسب‌وکارها منابع پردازشی درون‌سازمانی را مورد استفاده قرار می‌دهند و برخی دیگر هم منابع ابری عمومی را به کار می‌گیرند.

سازمان‌ها در بیشتر مواقع تمایل دارند خدمات پردازش ابری چندگانه را به صورت بخش‌بخش مستقر کنند و به گفته داورتی، فناوری‌های مختلف برای فضاهای کاری مختلف به کار گرفته شود.

ایده راه‌اندازی سرویس Accenture Hybrid Cloud Solution به منظور یکپارچه‌سازی تمام منابع تحت یک چارچوب کاری مدیریتی واحد است. این بسته کاربردی سرویس Microsoft Azure را با ابزارهای کاربردی Accenture در اختیار کاربران سازمانی قرار می‌دهد تا مدیریت داده‌ها مبتنی بر فضای چندگانه ابری آسان‌تر شود.

منبع : همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا