تکنولوژی

الکامپ در تاریخ خود برگزار میشود

 

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران با تاکید بر اینکه سعی بر این است که نمایشگاه الکامپ درزمان خود برگزار می شود گفت: شفاف سازی درباره نحوه فروش و قیمت موقعیت های نمایشگاه الکامپ باعث برگزاری الم این نمایشگاه می شود.

نصرالله جهانگرد اظهار داشت: سازمان نمایشگاه ها با نظر وزیر صنعت، معدن و تجارت، توافق کرده اند تا از ظرفیت نظام صنفی رایانه ای برای برگزاری نمایشگاه الکامپ امسال، استفاده شود.

وی افزود: قرار بر این است که نحوه فروش موقعیت ها شفاف و قیمت های ارایه شده معقول تر باشد؛ چراکه نظام صنفی رایانه ای یک سازمان غیرانتفاعی است و برگزاری نمایشگاه برای آن به عنوان یک امر توسعه ای تکلیف شده و به دنبال کسب سود نیستند.

جهانگرد گفت: از این رو به سازمان نظام صنفی رایانه ای تاکید شده تا هر آنچه که می خواهد عرضه شود به صورت شفاف در محیط سایت و در معرض دید عموم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سعی براین است تا نمایشگاه در زمان خود برگزار شودتاکید کرد: ما می خواهیم همه چیز برای مردم و دولت شفاف باشد و به این ترتیب یک نمایشگاه سالم برگزار شود.

گفتنی است بیستمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک به عنوان یکی از نمایشگاههای مهم علمی فناوری کشور در روزهای هفدهم تا بیستم آذرماه برگزار می شود.

منبع : ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا