تکنولوژی

آیفون‌های امارات فیس‌تایم ندارند؟

در حالی که از امروز فروش آیفون در امارات آغاز شده فقدان یکی از مهمترین امکانات اپل یعنی فیس‌تایم روی این گوشی‌ها بحث اصلی بازارهاست. 

با توجه به قوانین امارات آیفون‌هایی که در این کشور فروخته می‌شوند از امکان فیس‌تایم برخوردار نیستند. در سایت اپل نسخه امارات هم این موضوع ذکر شده که فیس تایم روی آیفون‌های ۶ و ۶ پلاس در امارات فعال نیست اما در صورتی که این آیفون‌ها در کشور دیگری مورد استفاده قرار  بگیرند چطور آیا فیس‌تایم روی آنها نصب و فعال می‌شود؟

مرتبط : فروش آیفون ۶ و ۶ پلاس به طور رسمی در امارات آغاز شد

تجربه آیفون‌های قبلی که در امارات فروخته شده‌اند و به برخی دیگر از کشورها رفته‌اند نشان می‌دهد که دیگر این آیفون‌ها حتی در یک کشور یا اپراتور دیگر هم قادر به فعال شدن فیس تایم نیستند و این موضوع از سوی برخی کاربران خارجی که از امارات آیفون خریده‌اند هم مطرح شده است. به نوعی به نظر می‌رسد این آیفون‌ها دیگر هیچ گاه قادر به فعال سازی فیس‌تایم نیستند.

هم اکنون در بازارهای ایران هم گفته می شود آیفون‌های ۶ اماراتی که احتمالا به زودی وارد بازار می‌شوند قادر به فعال سازی فیس‌تایم نیستند اما هنوز که این دستگاه‌ها وارد بازار نشده‌اند نمی‌توان به قطعیت در این زمینه نظر داد. 

شما در این زمینه تجربه یا اطلاعاتی دارید؟ آن را از طریق بخش کامنت‌ها با دیگران علاقه‌مندان به گوشی‌های آیفون مطرح کنید. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا