تکنولوژی

حذف 1500 نرم افزار از اپ استو ویندوز

 

شرکت مایکروسافت از حذف ۱۵۰۰ نرم‌افزار از اپ‌استور ویندوز خبر داده است.
تاد بریکس، مدیر واحد اپ‌استور و اپليكيشن‌های ویندوز در وبلاگ مایکروسافت از حذف ۱۵۰۰ نرم‌افزار از اپ‌استور ویندوز خبر داده است و علت آن را توصیف‌ها و عناوین گمراه‌کننده‌ای اعلام کرده است که ضمیمه این نرم‌افزارها شده است. به گفته بریکس، مایکروسافت دریافته است که برخی مشتریان از ویندوز استور و برخی نرم‌افزارهایی که در این محیط یافت می‌شود راضی نیستند.
بریکس در مطلب خود نوشته است: ما می‌کوشیم زمینه دسترسی آسان مشتریان‌مان در سراسر جهان را به تجربه خیره‌کننده استفاده از اپ‌ها هموار کنیم و در عین حال موانع مرتبط با فعالیت توسعه‌دهندگان را نیز به حداقل برسانیم. وی همچنین گفته است: مدت زيادی است رویکرد ما این بوده است که سیاست‌های مستحکم اما شفافی برای ویندوز استور و گواهی‌های محصولات خود وضع کنیم. اوایل امسال متوجه صدای رسا و واضح افرادی را شنیدیم که می‌گفتند جستجو و یافتن نرم‌افزارهای مورد نظرشان در این اپ اسور دشوارتر شده است و بيشتر مجبور می‌شوند جستجوی خود را از طریق فهرست اپليكيشن‌ها که گیج‌کننده است، انجام دهند.
وی در مورد توسعه‌دهندگانی که اپليكيشن‌های حذف‌شده را طراحی کرده‌اند نیز گفته است اکثر توسعه‌دهندگانی که سیاست‌های ما را زیر پا گذاشته بودند نیت سوئی نداشته و پذیرفته‌اند که تغییرات مد نظر ما را در نرم‌افزارهای خود لحاظ کنند. برخی دیگر نیز توجه چندانی به هشدارهای ما نداشتند که این امر ما را واداشت ۱۵۰۰ تا نرم‌افزار را حذف کنیم.
وی همچنین گفته است اگر کاربری به خاطر عنوان یا توصیف اشتباه یک نرم‌افزار آن را خریداری و دانلود کند، ما پول او را برخواهیم گرداند

منبع : همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا