تکنولوژی

نوآوری لازمه بقای پست است

 

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران نوآوری در ارایه خدمات را لازمه بقای پست دانست و تصریح کرد: باید شیوه‌های سنتی که در انتظار مشتری بودیم را به شیوه نوین تبدیل سازیم و به سوی ذب مشتری و بازار برویم.

 نصراله جهانگرد رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران با بیان اینکه پست ماندگارترین خدمت در کشور محسوب می‌شود، پست را خدمتی همیشگی همراه با حیات اجتماعی دانست که پایانی برای آن نمی‌توان متصور شد.

معاون وزیر از حسن خلق و حسن اعتماد اجتماعی پست به عنوان سرمایه ای بسیار ارزشمند یاد کرد که باید در  ساختار برنامه ریزی به عنوان یکی از منابع حیاتی شرکت توجه ویژه ای به آن معطوف گردد.

وی با توجه به ماهیت خدمت رسانی پست ماموریت این شبکه را بسیار حساس خواند و با بیان این که پست مجموعه خدمتی است که به نوعی به طور کامل ارزش آن در کشور بروز و ظهور پیدا نکرده خاطرنشان کرد: پست معدنی است که کاویده نشده و کاویدن و پردازش ثانویه آن ماموریتی بسیار بزرگ است.

جهانگرد به نقش و تاثیر فناوری اشاره و با بیان این که با هجوم فناوری ماموریت پست نیز تغییر کرده،  بر ساماندهی بازاریابی، ایجاد خدمات نوین و متنوع و بازارسازی تاکید کرد.

وی نوآوری در ارایه خدمات را لازمه بقای پست دانست و تصریح کرد: باید شیوه های سنتی که در انتظار مشتری بودیم را به شیوه نوین تبدیل سازیم و به سوی جذب مشتری و بازار برویم.

رییس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به مشارکت و همکاری پست و سازمان فناوری اطلاعات در طرح های بزرگ از جمله ثبت نام مرحله دوم یارانه ها افزود: پست می تواند با بهره گیری از منزلت اجتماعی و اعتماد عمومی خود به همراه برنامه ریزی در ارائه خدمات نوین و متنوع  بیش از پیش در کشور توسعه و رونق یابد.

منبع : فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا