تکنولوژی

سبيت برگزار مي‌شود

 

نمایشگاهCeBIT یکی از معتبرترین و بزرگترین نمایشگاه‌‌های تخصصی حوزه ICT جهان است که همه ساله در ماه مارس(اسفندماه) در شهر هانوفر آلمان برگزار می‌‌شود و غول‌های بزرگ رایانه‌ای جدیدترین محصولات خود را در آن به نمایش می‌گذارند.

 بر اساس این گزارش همزمان با برپایی این نمایشگاه، کنفرانس‌ه و نشست‌های تخصصی متعددی با حضور بزرگان صنعت IT جهان برگزار می‌شود که همین امر بر اهمیت این رویداد افزوده است.

نارینه آذلبار، نماینده این نمایشگاه در ایران با بیان اینکه هر ساله مدیران و کارشناس فناوری اطلاعات از ایران به آلمان سفر کرده و از این رویداد جهانی بازدید می‌کنند، گفت: در سال‌های گذشته حتی شرکت‌های ایرانی تولید کننده محصولات IT هم در این نمایشگاه حضور داشته و در قالب پاویون ملی ایران، محصولات خود را در معرض نمایش جهانیان قرار می‌دادند که متاسفانه طی 2 سال گذشته هیچ ارگانی برای اجرای پاویون ملی ایران اقدامی نکرده است.

وی با بیان اینکه حضور بازدیدکنندگان ایرانی برای مشاهده نوآوری‌ها و آشنایی با محصولات جدید از اهداف برگزارکنندگان و شرکت کنندگان نمایشگاه است، گفت: سبیت مهم‌ترین و بزرگترین رویداد جهانی در زمینه مخابرات و فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

وی ادامه داد: همواره تعداد بی‌شماری از متخصصان و صاحب نظران ایرانی برای بازدید از این نمایشگاه اقدام می‌کنند. در هر صنعت و صنفی ارتقای بخش فن آوری اطلاعات مورد توجه و سودمند است و این امر سبب حضور چند صد بازدید کننده ایرانی هر ساله در این نمایشگاه شده است.

بیست و هفتمین دوره متوالی نمایشگاه CeBIT در تاریخ 10 تا 14 مارس 2014 بابر با 19 تا 23 اسفند 1392 در محل دایمی شرکت نمایشگاه‌های آلمان، هانوفر برگزار خواهد شد. اطلاعات بیشتر در وب سایت CebitGermany.com در دسترس است.

منبع : خبرگزاري

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا