تکنولوژی

Galaxy Note 3 Lite مي‌آيد

 

پیش‌بینی شده است در اوایل سال ۲۰۱۴ میلادی ۴ مدل مختلف از گوشی هوشمند جدید سامسونگ روانه بازار شود و شایعات منتشرشده حاکی از آن است که Note 3 Lite در اواخر فصل نخست سال ۲۰۱۴ میلادی به دست کاربران می‌رسد.

از هفته گذشته شایعاتی در مورد عرضه محصول جدید سامسونگ موسوم به Galaxy Note 3 Lite منتشر شد. اما اخبار جدید منتشر شده در این زمینه نشان می‌دهد که این محصول مدل معمولی از سری گوشی‌های هوشمند Note سامسونگ است.

پیش‌بینی شده است که در اوایل سال 2014 میلادی 4 مدل مختلف از این گوشی هوشمند روانه بازار شود و شایعات منتشر شده حاکی از آن است که Note 3 Lite در اواخر فصل نخست سال 2014 میلادی به دست کاربران می‌رسد.

بر اساس این شایعات گفته می‌شود که Note 3 Lite مبتنی بر نمایشگر LCD و با اندازه 5.5 یا 5.7 اینچ وارد بازار می‌شود و شرکت کره‌ای سامسونگ هم‌اکنون در حال آزمایش هر دو اندازه یاد شده است.

با توجه به اینکه این محصول نسخه Lite گوشی سامسونگ محسوب می‌شود، می‌توان این نتیجه را گرفت که شرکت سامسونگ آن را با اندازه کوچکتر به دست کاربران می‌رساند.

این محصول هم‌اکنون در شرکت سامسونگ با نام N7505 شناخته می‌شود و گفته شده که قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE نیز برای آن در نظر گرفه شده است.

منبع : خبرگزاري‌ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا