تکنولوژی

15 بازی‌ ایرانی راهي فرانسه شد

 

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به نمایندگی از صنعت گیم ایران و با ارایه 15محصول جدید در نمایشگاه بین المللی “گیم کانکشن فرانسه” حضور می یابد.

 معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای،این بنیاد با برپایی غرفه در نمایشگاه بین المللی “گیم کانکشن 2013” به ارایه بازیهای جدید ایرانی نظیر ارتش فرازمینی ،شبگرد و بازی های کژوال می پردازد .
کشورهای آلمان ،ژاپن ،فنلاند،آمریکا ، ایران و غیره در  نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه که از 12تا14آذر (3 تا 5 دسامبر 2013) در شهر پاریس برگزار می شود، نیز حضور می یابند.
همچنین بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در نظر دارد با برگزاری 16جلسه در طول برگزاری نمایشگاه، به معرفی بازی‌های ایرانی و تبادل نظر با کشور های مطرح در زمینه تولید بازی های رایانه ای بپردازد .
نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه یک رویداد تجاری در عرصه بازی‌های رایانه‌ای است که فرصت مناسبی را برای کشورهای مطرح در زمینه تولید گیم برای تبادل نظر و انتقال دانش فراهم می‌کند .
حضور بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در مجامع و رویدادهای بین المللی نشانگرپیشرفت ایران در عرصه گیم است.
این بنیاد علاوه بر حمایت از تولید و عرضه بازی های ایرانی، زمینه اعزام و حضور بازی سازان و فعالان این عرصه را از گذشته تا کنون در نمایشگاه ها و مجامع مختلف خارجی فراهم کرده است.

منبع : موبنا

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا