تکنولوژی

ایمیل پست ۱۵۰ هزار عضو دارد

 

مدیرعامل شرکت پست گفت: ۱۵۰ هزار مشترک عضو پست الکترونیک شرکت پست هستند و هر روز مشترکان جدید برای ثبت‌نام مراجعه می‌‎کنند.

محمد حسن کرباسیان، اظهار داش: در حال حاضر 150 هزار مشترک عضو پست الکترونیک شرکت پست هستند و این تعداد روز به روز رو به افزایش است؛ همچنین مشترکان جدید به طور روزانه برای ثبت نام مراجعه می‌‎کنند.

مدیر عامل شرکت پست افزود: هزینه ‎اشتراک سالیانه برای پست الکترونیک هزار تومان است و مشترکان می‌‎توانند از طریق سایت mail.post.ir مراحل اولیه ‎ثبت نام را انجام داده و پس از دریافت کد رهگیری پس از اتمام فرایند ثبت نام در سایت با حضور در یکی از دفاتر پستی جهت تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان این سرویس می‌‎توانند هزینه اشتراک سالیانه را به دو صورت حضوری و غرحضوری از طریق کارت‌های بانکی عضو شتاب پرداخت کنند.

کرباسیان ابراز امیدواری کرد: با افزایش تعداد مشترکان در آینده و امکان افزودن و استقرار سرویس‌‎های جدید روی پست الکترونیک سعی داریم تا هزینه ‎اشتراک سالیانه را حذف و این خدمت را به صورت رایگان به هموطنان ارایه دهیم.

وی گفت: دانشگاه‌‎‎ها و مدارس می‌‎توانند برای اطلاع رسانی به صورت یکپارچه به دانشجویان، دانش آموزان و هنرجویان خود از پست الکترونیک شرکت پست استفاده کنند.

منبع : فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا