تکنولوژی

ارور 403 در گوگل پلی چیست؟

 

ارور ۴۰۳ در گوگل پلی یا فروشگاه گوگل هنگامی رخ می‌دهد که کاربر قصد دانلود  یا به روزرسانی نرم‌افزارهای خود از طریق آی‌پی‌های ایران را دارد. 

هر چند همانطور که قبلا گفتیم گوگل بخشی از فروشگاه نرم‌افزار خود را به روی کاربران ایرانی باز کرد اما واقعیت این است که این موضوع صرفا شامل بخش اندکی از نرم‌افزارها می‌شود و همچنان بسیاری از نرم‌افزارها در دایره عدم امکان دانلود از سوی کاربران ایرانی باقی می‌مانند که این موضوع با  ارور ۴۰۳  به کاربر اعلام می‌شود. 

تنها راه حل فعلا دور زدن تحریمی است که گوگل پلی علیه آی‌پی‌های ایرانی در نظر گرفته و استفاده از آی‌پی‌های غیر ایرانی است که اغلب برنامه‌های فیلترشکن آن‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. 

اگر شما در این زمینه تجربه‌ای دارید یا راه‌حلی خاصی برای استفاده  مستقیم از فروشگاه گوگل می‌دانید آن را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران ایرانی به اشتراک بگذارید. 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

‫1,372 دیدگاه ها

  1. احسان من هر چقدر دنبال این مرورگر برای کامپوتر گشتم یا فیلتر بود یا خراب. لطفا اگه سات یا وبلاگی سراغ دارین که بتونم این مرورگر رو برای کامپوتر ازش دانلود کنم و سالم باشه فقط به آدرس وبلاگم آدرس سایت رو بفرستید ممنون اینم آدرس جیمیلم [email protected]

  2. از طرفی مقامات ایران فشار گذاشتن روی اینترنت،از طرف دیگه تحریم ها!
    ای کاش این مسخره بازی ها تموم میشد و ملت معنی زندگی رو میفهمیدن
    این برنامه ها جواب میده: Smart Hide IP , Auto Hide IP

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا