تکنولوژی

آیفون ۵ اس بهترین موبایل برای عکاسی

سایت DPReview یکی از مشهورترین سایت‌ها در زمینه بررسی دوربین‌ها و تحلیل سخت‌افزاری و همچنین عکسهای تولید شده توسط آن‌هاست. 

این سایت در کنار بررسی دوربین‌های  DSLR دوربین‌های گوشی‌های موبایل را هم مورد بررسی و آزمایش قرار می‌دهد و در تازه‌ترین بررسی در ۱۰ صفحه و با ۷۸ عکس نمونه به بررسی دوربین آیفون ۵ اس پرداخته است. 

البته تعجبی ندارد که بررسی‌های این سایت نشان می‌دهد که iPhone 5S بسیار دوربین باقابلیتی دارد. اما خلاصه یافته‌های DPReview : 

آیفون ۵ اس دوربین بسیار خوبی دارد که راحتی استفاده و ارایه عکس مطلوب با کمتری دخالت انسانی از جمله مزیت‌ّهای آن به شمار می‌رود. بر اساس منطق و فلسفه دیزاین اپل ، رشد، کارآیی و افزایش قابلیت‌های محصول از جمله ویژگی‌های هر محصول این شرکت است و این به نوعی در مورد آیفون ۵ اس و دوربین آن صدق می‌کند. عکاسان موبایل به خصوص آیفونوگرافرها به دنبال بهترین گوشی برای عکاسی هستند اما واقعیت این است که آیفون ۵ اس حتی به رغم اینکه از بسیاری گوشی‌ّهای دیگر صفحه نمایش کوچکتری دارد یا دوربین آن ۸ مگاپیکسل است ( در مقایسه با رشد شدید مگاپیکسل در برندهای دیگر) همچنان بهترین دوربین برای این دسته از افراد است. 

بررسی کامل دوربین آیفون ۵ اس را در این سایت بخوانید

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا