تکنولوژی

چگونه با ایرانسل صدای خود را پیامک کنید

 

 

مشترکین سیم کارتهای اعتباری ایرانسل می توانند با شماره گیری تلفن گویای 719 برای دوستان ایرانسلی و غیرایرانسلی خود پیامک صوتی ارسال کنند.

این دسته از مشترکین می توانند از تماس خودکار استفاده کنند که در این حالت سیستم با مشترک مورد نظر تماس می گیرد و پیام تماس گیرنده را پخش می کند.

همچنین در روش پیامکی، مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه پیامک صوتی دارد مطلع شده و می تواند با تماس با سیستم، پیام خود را بشنود. مشترکین ایرانسلی می توانند برای شنیدن پیام های جدید خود با صرف هزینه معادل نرخ مکالمه درون شبکه، از شماره رایگان 719 و برای شنیدن پیام های قدیمی خود از شماره 720 استفاده کنند.

از دیگر قابلیت های سرویس پیامک صوتی می توان به ارسال سریع پیامک صوتی با استفاده از شماره گیری  شماره مورد نظر به همراه کد 719 اشاره کرد.

همچنین امکان زمان بندی ارسال یک پیامک صوتی در روز و ساعت مشخص و نیز ارسال یک پیام صوتی برای چند مشترک هم وجود دارد و هزینه ارسال هر پیامک صوتی برای ارسال به مشترکین ایرانسلی نیز تنها 620 ریال و برای ارسال به مشترکین غیر ایرانسلی 852 ریال است.

تمامی مشترکین سیم کارتهای اعتباری ایرانسل می توانند برای سایر مشترکین اعتباری و دائمی و نیز مشترکین اپراتورهای دیگر پیام بفرستند و نیز مشترکین از طریق خطوط سایر اپراتور ها و حتی خط تلفن ثابت می توانند با شماره گیری شماره  ۰۹۳۷۷۱۹۰۰۰۰ از طریق اشتراک یک خط ایرانسل پیام ارسال کنند و یا پیامهای خط ایرانسل خود را بررسی کنند.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا