تکنولوژی

ربات جدید شارپ در نمایشگاه CEATEC 2013

 

شارپ به‌زودی در نمایشگاه CEATEC2013 ژاپن شرکت خواهد کرد و جدیدترین دستاوردهای خود را زمینه تولیدات IT و لوازم الکترونیکی به نمایش خواهد گذاشت. بنابر اعلام شارپ این شرکت محصولات خود را در سه بخش متفاوت در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد داد که هرسه بخش حول محور جدیدترین دستاوردهای تکنولوژیک این مجموعه خواهد بود. 

در بخش تکنولوژی IGZO٬ شارپ تازه‌ترین تولیدات خود را از جمله در تلفن‌های هوشمند٬ تبلت‌٬ نوت‌بوک‌ و LCD‌ عرضه و نسل بعدی نمایشگرهای MEMS (سیستم‌های میکروالکترومکانیکی) را به عنوان نمونه‌هایی از کاربرد تکنولوژی IGZO در سیستم‌هایی با ابعاد بسیارکوچک در حد میکرومتر٬ معرفی خواهد کرد. 
در بخش تجهیزات خانگی٬ محصولاتی تحت عنوان کلی «خانه‌ی هوشمند» همچون سلول‌های خورشیدی٬ باتری‌های شارژی و همچنین سیستم‌های مدیریت انرژی خانگی ارائه می‌شوند . شارپ کوشیده با ساخت این وسایل و به کمک تکنولوژی COCORO نوعی ارتباط تنگاتنگ بین افراد و وسایل زندگی‌شان به وجود بیاورد. همچنین این شرکت تلاش دارد فعالیت‌های تجاری جدید خود همچون تولیدات روباتیک٬ بهداشتی و پزشکی را گسترش دهد. با این هدف٬ شارپ در نمایشگاه CEATEC2013 یک ربات تمیز‌کننده‌ی سطح زمین و یک ربات نظافتچی را درمعرض تماشا خواهد گذاشت که در ساخت هر دوی آن‌ها سطوح نوینی از کنولوژی روز به کار رفته است.
لازم به ذکر است که این نمایشگاه از یکم تا پنجم اکتبر در مرکز ماکوهاری٬ در شهر چیبا برگزار خواهد شد. 
 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا