تکنولوژی

آیفون زرد پرفروش در بازار

 

در حالی که کمتر از یک هفته از معرفی جدیدترین محصولات اپل گذشته، آماری از طرفداران گوشی‌های رنگی اپل تهیه شده که نشان داده رنگ زرد از سایر رنگ‌های این گوشی طرفداران بیشتری دارد.
 

پل سه شنبه شب گذشته از دو مدل گوشی آی‌فون رونمایی کرد، که یکی نسخه به روز شده آی‌فون 5 با نام 5S بود و دیگری نسخه 5C است که نسخه ارزان‌قیمت این گوشی است.
اپل همیشه گوشی‌هایش را در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌کرد، اما این بار اقدام به عرضه گوشی آیفون در رنگ‌های سفید، صورتی، زرد، سبز و آبی کرده است.
اپل همزمان پیش‌فروش گوشی iPhone 5c را آغاز و بر اساس میزان سفارشی که کاربران از گوشی‌های آی‌فون می‌دهند اعلام کرده که رنگ زرد این گوشی بیشترین میزان سفارش را داشته است.
بر اساس گزارش اپل، این گوشی‌ها از بیستم سپتامبر (29 شهریور) در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
آی‌فون 5s شکل و شمایلی مشابه نسل قبل دارد و در شکل ظاهری تغییرات چندانی ندارد، اما بخش داخلی آن دستخوش تغییرات جدی شده است. اپل در آی‌فون 5s از پردازنده 64 بیتی A7، سنسور اثر انگشت و دوربین با حسگر بزرگ‌تر و قوی‌تر استفاده کرده است.
در آی‌فون 5S اپل از آلیاژهای آلومینیوم استفاده شده و لبه‌ها دیگر به شکل منحنی نیست. دور کلید Home نیز حلقه فلزی وجود دارد. این آیفون در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و خاکستری عرضه خواهد شد و مثل همیشه شیک و زیباست.

اپل در نسخه 5C این گوشی از جنس پلی‌کربنات در بدنه آن بهره برده و همان تراشه‌ A6 را که در آی‌فون 5 وجود داشت، در این گوشی قرار داده است. اما در آی‌فون 5S نخستین تراشه‌ جدید A7 64 بیتی دنیا در این گوشی قرار گرفته است. سیستم عامل iOS 7 نیز با معماری 64 بیتی سازگار شده است.

قدرت پردازش گرافیکی A7 نسبت به تراشه‌ A6 آی‌فون تقریبا پنج برابر بیشتر شده، بنابراین بازی‌ها را به راحتی و با بالاترین جزییات اجرا می‌کند.

علاوه بر تراشه‌ اصلی A7 یک تراشه پردازش حرکت نیز به آی‌فون 5S اضافه شده که M7 نام دارد. این تراشه برای پردازش اطلاعات حرکتی، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و قطب‌نما کاربرد دارد.

بر اساس گزارش اپل، با آی‌فون 5S می‌توان در شبکه نسل چهارم 10 ساعت وب‌گردی کرد و این باتری بیش از 250 ساعت در حال آماده‌باش شارژ نگه می‌دارد.

منبع : موبنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا