تکنولوژی

در یک هفته 100 هزار موتوایکس فروخته شد

موتورولا که به تازی جدیدترین گوشی خود با نام Moto X را به بازار آورده، اعلام کرده که به طور میانگین هفته‌ای 100 هزار دستگاه از این گوشی به فروش رسانده است.
موتورولا در طول یکی دو سال گذشته عملکرد خوبی در بازار موبایل نداشت و از سال گذشته طی قراردادی بخش موبایلی خود را به گوگل واگذار کرد. نخستن محصول مشترک گوگل و موتورولا Moto X است که به تازگی راهی بازار شده است. با همه مشکلاتی که موتورولا در زمینه عرضه گوشی‌هایش داشت، Moto X ظاهرا با استقبال از سوی کاربران بسیاری مواجه شده، به طوری که موتورولا گزارش داده که از زمان عرضه تاکنون به طور میانگین، هفته‌ای 100 هزار دستگاه به فروش رسانده است.

Moto X نخستین گوشی گوگل و موتورولاست که داخل آمریکا تولید می‌شود و میزبان پردازنده دو هسته‌ای Qualcomm Snapdragon S4 Pro با فرکانس پردازشی 1.7 گیگاهرتز است و از پردازش گرافیکی Adreno 320 بهره می‌برد.
موتورولا در Moto X از یک نمایشگر 4.7 اینچی از نوع AMOLED با ساختار RGB استفاده کرده است. وضوح تصاویر در این نمایشگر معادل 1280×720 پیکسل و تراکم پیکسلی آن 316 پیکسل در هر اینج است.
همچنین Moto X دارای ابعاد 10.4×65.3×129.3 میلی‌متر و وزن 130 گرم است. در طراحی این محصول به جای پلاستیک از یک پوشش لاستیکی با کیفیت استفاده شده و در دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی در اختیار مشتریان قرار گرفته است. موتو ایکس مچنین از دوربین 10 مگاپیکسل و فناوری ClearPixel بهره می‌برد و قادر است تصاویری با کیفیت HD و سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کند.
از دیگر ویژگی‌های دستگاه مذکور می‌توان به پشتتیبانی از نسخه 4.2.2 سیسم‌عامل آندروید و باتری 2200 میلی‌آمپری اشاره کرد که امکان 13 ساعت مکالمه و 24 ساعت استفاده برای وبگردی را برای کاربران فراهم می‌کند.

منبع : موبنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا