تکنولوژی

آمریکایی‌ها برای آیفون جدید صف بستند

 ارائه هر محصول جدیدی از اپل هر ساله با صف های زود هنگام و طویل منتظران مقابل فروشگاه ها ی اپل همراه بوده است با این حال ظاهراً این بار قبل از آنکه اصلاً پل بگوید چه چیزی در چنته دارد صف‌ها بسته شده است.

بر اساس تصویر منتشر شده ازسایت MacRumors ، از روز جمعه مشتاقان آیفون جدید مقابل اپل استور در خیابان پنجم نیویورک با برپایی چادر های خود ، بی صبرانه انتظار ورود آیفون جدید را میکشند تا جزو اولین نفراتی باشند که این محصول جدید را از آن خود میکنند.

کسانی که در اولین‌ صف‌های اپل می‌ایستند به دنبال شماره سریال‌هایی اولین محصولات هستند. آنها این دستگاه‌ها را با قیمت گران‌تر در بازار به فروش می‌رسانند

 

آیفون های جدید بر اساس خبرها 20 سپتامبر معرفی میشوند و این بار حتی قبل از اینکه اپل از طریق رسانه ها این محصول را رسما اعلام کند ، این صف ها ایجاد شده است.

شواهد زیادی این خبر را تایید میکند که اپل امسال 2 آیفون جدید معرفی خواهد کرد Iphone5s و Iphone5c . در مورد اینکه این صف ها تا کجا ادامه خواهد یافت هیچ تخمینی نمیتوان زد ام اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که میخواهید آیفون جدید خود را از خیابان پنچم خریداری کنید بهتر است کیسه خواب های خود را آماده کنید !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا