تکنولوژی

فوری – گوگل پلی آزاد نشد؟

 

برخی خبرهای رسیده به آی تی ایران حاکی از آزاد شدن گوگل پلی برای دانلود با آی پی‌های ایرانی دارد. ما هنوز این خبر را تایید نمی‌کنیم اما به زودی اخبار دقیق‌تری از این موضوع به اطلاع همگان می‌رسد. 

گوگل دو روز قبل اعلام کرده بود که به برنامه‌نویسان خود اجازه می‌دهد که برای ایرانیان برنامه رایگان در گوگل پلی قرار دهند با این حال همچنان دانلود برنامه از این فروشگاه نرم‌افزاری بزرگ جهان با آی‌پی‌های ایرانی ممکن نبود.

این خبر به روز می‌شود.

Update1 : تست‌های ما نشان می‌دهد که هنوز گوگل درهای Google Playرا به روی ایرانیان نگشوده، شما اگر دستگاه اندرویدی دارید این موضوع را تست کنید و در بخش‌ دیدگاه‌ها با دیگران در میان بگذارید. 

Update 2 : با توجه به تست‌های انجام شده به نظر می‌رسد که دسترسی به گوگل پلی از برخی آی پی‌های ایران آزاد و از برخی دیگر همچنان مسدود است. درعین حال برای آن دسته از آی پی‌هایی که دسترسی آزاد است همچنان امکان دانلود ( با پیغام 403 error ) وجود ندارد. 

 

بخوانید: شکسته شدن تحریم اندرویدی ایران 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

‫73 دیدگاه ها

  1. سلام
    آقا سینا درست میگن این فقط مربوط به زمانی هست اگه بخوام ساده بگم،مثلا من یه اپلیکیشن ساختم حالا می خوام بزارم تو گوگل پلی اگه اونجا تیک کشور ایران هم بزنم بعد ملت می تونن داتلود کنن
    ولی خودم یه برنامه که تازه آپدیت شده بود فکر کنم یه تم بود رایگان هم زدم دانلود ولی دانلود نشد.
    باید کمی صبر کرد…

  2. این خبرو بیشتر باید جزو اون دسته اخباری دونست که مترجم از فرط ذوق و شوق فرصت نکرده تا ته خبرو بخونه. مطلبی که گوگل در صفحه تیم اندروید منتشر کرده، تنها بیانگر اینه که از این به بعد توسعه دهندگان می تونن کشور ایران رو هم به فهرست کشورهای مجاز دریافت برنامه اضافه کنند. این به این معنیه که
    اولا تا زمانی که یه توسعه دهنده به صورت دستی ایران رو به لیست کشورهای مجاز اضافه نکنه، خبری از دانلود اپ نخواهد بود.
    دوما گوگل پلی همچنان سیاست سابقش رو در مورد ایران پی میگیره و این تنها یک انعطاف جزئیه که البته امیدواریم بیشتر بشه.
    سوما این خبر به هیچ وجه به معنی باز شدن گوگل پلی برای کاربران ایرانی نیست. بیخود جو زده نشید!

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا