تکنولوژی

فوری – گوگل پلی آزاد نشد؟

 

برخی خبرهای رسیده به آی تی ایران حاکی از آزاد شدن گوگل پلی برای دانلود با آی پی‌های ایرانی دارد. ما هنوز این خبر را تایید نمی‌کنیم اما به زودی اخبار دقیق‌تری از این موضوع به اطلاع همگان می‌رسد. 

گوگل دو روز قبل اعلام کرده بود که به برنامه‌نویسان خود اجازه می‌دهد که برای ایرانیان برنامه رایگان در گوگل پلی قرار دهند با این حال همچنان دانلود برنامه از این فروشگاه نرم‌افزاری بزرگ جهان با آی‌پی‌های ایرانی ممکن نبود.

این خبر به روز می‌شود.

Update1 : تست‌های ما نشان می‌دهد که هنوز گوگل درهای Google Playرا به روی ایرانیان نگشوده، شما اگر دستگاه اندرویدی دارید این موضوع را تست کنید و در بخش‌ دیدگاه‌ها با دیگران در میان بگذارید. 

Update 2 : با توجه به تست‌های انجام شده به نظر می‌رسد که دسترسی به گوگل پلی از برخی آی پی‌های ایران آزاد و از برخی دیگر همچنان مسدود است. درعین حال برای آن دسته از آی پی‌هایی که دسترسی آزاد است همچنان امکان دانلود ( با پیغام 403 error ) وجود ندارد. 

 

بخوانید: شکسته شدن تحریم اندرویدی ایران 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

‫73 دیدگاه ها

  1. من یه پیشنهاد درست درمون دارم شما برید اپ استور Blackmart Alpha رو از اینترنت دانلود کنید. تمام برنامه ها هم فری هستند فقط بعضی اوقات (تک و توک) کرش می کنه. خلاصه این اپ استوریه که به نوعی میتونه روزگار گوگل و گوگل پلی رو سیاه بکنه.

  2. بقول این دوستامون اپ میخواهید چکار دیسیپلین کیلویی چند این همه اپ دزدی اینور اونور هست همه این تحریم‌هارو تحمل کنید اونا همه چی دارند به جهنم مارو عشق است همه میریم!! بهشت!!

  3. متاسفم که جوانان کشور من این همه جو زده و ظاهر بین شده اند. یکی میگه پس روحانی چکار میکنه. اون یکی میگه داریم رو به بالا می ریم. و از این دست حرفها.
    اما 1- برداشتن جزئی تحریم سختافزار و نرم افزارهای ارتباطی از طرف دولت آمریکا مربوط به ماهها قبل میشه که گوگل تازه وارد عمل تازه جزئی تر شده. 2- برداشتن اینگونه تحریمها هم چندان فرقی نمی کند. چون اولا هم اپل در ایران قابل خرید است و هم تقریبا همه نرم افزارهای مورد نیاز داز طریق بازارهای دیگر داخلی و خارجی قابل نصب روی موبایلهای اندرویدی هستند. 3- هدف از برداشتن این دست تحریمها هم مثل آزاد بودن صادرات سگار مارلبورو به ایران است. هدف آنها انتشار چیزهایی است که در نهایت به نفع آمریکا تمام بشه. یک نگاهی به برنامه های قابل دسسترس ایرانیان در همین مارکت گوگل بیندازید. حدود 70-80 درصد برنامه ها جنسی و فیلمهای ممنوعه هستند…من که دو فرزند در خانه دارم باید خودم راهی برای فیلتر کردن این مارکت از حالا پیدا کنم! مطمئن باشید که اونا هیچ برنامه علمی و به درد بخور ایرانیها را در مارکت گوکل در دسترس ایرانیها قرار نخواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا