تکنولوژی

کیوین اسپیسی : مخاطب امروزی آزادی می‌خواهد

 

کوین اسپیسی بازیگر برنده جایزه اسکارو بازیگر سریال House of Cards ،در مصاحبه ای از رویکرد سنتی شبکه های تلویزیونی انتقاد کرد.

به عقیده وی دست اندر کاران صنعت سریال سازی و برنامه های  تلویزیونی باید بیشتر تلاش کنند تا برنامه های خود را مطابق با رفتارهای مردم ، هم مسیر با پیشرفت های تکنولوژی و رشد شبکه های احتماعی طراحی کنند.

 سریال House of Cards، نامزد 9 جایزه امی، اولین سریالی است که به جای  پخش از شبکه های تلویزیونی تنها به صورت  آنلاین و در شبکه Netflix پخش میشود.

اسپیسی روز 5 شنبه  در فستیوال تلویزیونی ادینبورگ به این سریال گفت: قطعا موفقیت شبکه Netflix در پخش یک فصل کامل از این سریال ثابت میکند که مخاطب میخواهد کنترل گرا باشد،آزادی میخواهد.بیشتر به دنبال برنامه هایی هستند که به زندگی روزمره آنها شباهت بیشتری داشته باشد.به مردم چیزی که میخواهند را زمانی که آنرا میخواهند و به شکل مورد نظرشان بدهید. البته به قیمتی منصفانه.این زمان است که ترجیح میدهند به جای دزدیدن آن ، هزینه اش را پرداخت کنند.

اسپیسی اشاره کرد : شبکه Netflix نمیخواهد اشتباهات صنعت موسیقی در توجه نکردن به سلایق مردم را تکرار کند، شبکه های تلویزیونی کم کم یاد میگیرند که چگونه از اشتباهات گذشته در صنعت موسیقی درس بگیرند. 

اسپیسی همچنین از برنامه های آزمایشی گران قیمت شبکه های تلویزیونی انتقاد کرد و تاکید کرد که امروزه نسل جدید بیشتر تمایل دارند که برنامه های مور علاقه خود را از طریق شبکه های دیجیتالی دنبال کنند.

” مخاطبان به حرف امده اند.آنها داستان واقعی میخواهند و بسیار مشتاق آن هستند . فقط از ما درخواست دارند که برنامه های به روز به انها ارائه کنیم و این زمان است که هرجا باشند در مورد آن صحبت میکنند و خبر ه

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا