تکنولوژی

مدیرعامل رایتل: نه اصلا گران نیست

 

مدیر عامل رایتل اعتقاد دارد که اینترنت این شرکت اصلا گران نیست. در مصاحبه‌ای که غلامرضا قاسمی با ایسنا انجام داده در پاسخ به پرسشی درباره گران بودن هزینه‌های رایتل‌ می‌گوید: مبنای مقایسه شما برای گرانی و ارزانی سرویس‌ اینترنت رایتل چیست؟ اگر مبنای مقایسه اینترنتی است که از طریق ارائه دهندگان سرویس adsl ارائه می‌شود طبیعی است که به دلیل اینکه شما از طریق سیم کارت رایتل این امکان را خواهید داشت که در طول گستره شبکه تحت پوشش این اپراتور با سرعت بالا حرکت کرده و همچنان به اینترنت پرسرعت متصل بمانید، برخلاف سرویس های ثابت مثل adsl و وایمکس هزینه های بیشتری را در قبال این امکانات باید متقبل شوید.

 

ببینید : تعرفه اینترنت رایتل 

 

مدیرعامل رایتل می‌گوید : از سوی دیگر اگر مبنای مقایسه اینترنت قابل ارائه بر روی دیگر اپراتورهای موبایل است، با قاطعیت اعلام می شود با حفظ تمام ویژگی های متمایز و ویژه رایتل در قیاس با دیگر اپراتورها شامل سرعت بالا، کیفیت مناسب، اتصال همیشگی و قابلیت تحرک در سرعت بالا، قیمت اینترنت رایتل از بقیه رقبا به مراتب پایین‌تر است.

مدیرعامل رایتل در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود سرعت اینترنت رایتل به این دلیل خوب است که تعداد مشترکان آن کم است گفت:‌ما میان بخشهای فنی و بازاریابی، ارائه‌ی خدمات و سرویس‌ها نوعی تناسب در نظر گرفته‌ایم و به همان اندازه که تعداد مشترکانمان افزایش پیدا می‌کند تلاش می‌کنیم که شبکه را از نظر فنی هم ارتقاء دهیم.

در پاسخ به سوالی درباره پوشش کل کشور می‌گوید: ما در حال حاضر حدود 117 شهر را تحت پوشش داریم و در این میان برخی از این شهرها وضعیت خوبی دارند. برای شهرهای دیگر هم ما در حال تلاشیم تا با انجام کارهای کارشناسی شهرهایی که در اولویت هستند را مشخص کنیم و با سرعت پوشش شبکه خود را دنبال کرده و به اتمام برسانیم.

مدیر اپراتور سوم ابراز امیدواری می‌کند تماس تصویری این اپراتور که اخیرا قطع شده دوباره وصل شود و می‌گوید: تماس‌های تصویری به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کاربر پیش از پاسخ‌گویی می‌تواند قبول کند که به شیوه تصویری پاسخ دهد یا خیر. به همین دلیل در مدت فعالیت این سرویس مشکل خاصی ایجاد نشد و هیچ‌گاه تخلف خاصی صورت نگرفت. اما به هرحال با توجه به خدماتی که نسل سوم می‌تواند به مردم ارائه کند صورت گرفتن برخی مقاومت‌ها در برابر آن از ابتدا قابل پیش‌بینی بود به همین دلیل برخی از مراجع محترم تقلید به دلیل نوع سوالی که از آنها شده بود در این زمینه اظهارنظر‌هایی داشتند که در این میان نوع طرح سوال از اهمیت بسیاری برخوردار بود چرا که همین مراجع سوال به شکل دیگری از آنها پرسیده شد، جواب‌های متفاوتی ارائه کردند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا