تکنولوژی

iPhone 5s با اثر انگشت کار می‌کند؟

 

  تصاویر جدید لو رفته از آیفون  جدید اپل نشان می‌دهد که شایعاتی درباره اینکه این گوشی با اسکنر اثر انگشت کار می‌کند واقعیت دارد. 

این تصاویر را یک وبلاگ فرانسوی منتشر کرده که پیش ازاین نیز به خاطر انتشار تصاویری از تجهیزات داخلی محصولات معرفی نشده اپل مشهور شده است. 

در این تصاویر یک آیفون جدید در کنار آیفون قدیمی قرار داده شده تا تفاوت بین آن دو مشخص شود  در تصویر آیفون جدید مشخص است که اسکنر اثر انگشت درست در کنار دکمه Home قراردارد. 

برخی شایعات که می‌گفتند  اپل قرار است در دستگاه‌های آینده خود از سنسورهای بیومتریک استفاده کند از حدود سال ۲۰۱۲ در اینترنت پخش شده بود. خود شرکت اپل نیز در این مدت چندین حق انحصاری مرتبط با اثر انگشت دیجیتالی را ثبت کرده است. 

همچنین دلایل دیگری در مورد وجود این تکنولوژی در نسخه جدید آیفون نیز پس از آن مطرح شد که نسخه بتای آی او اس ۷ منتشر شد . برخی از توسعه دهندگان برنامه‌های اپل در این نسخه ردپایی را از اسکنر اثر انگشت را یافتند. 

در عین حال که کمتر از یک ماه تا عرضه آیفون ۵ اس باقی مانده شایعات پیرامون آن بالا گرفته است. از جمله دیروز اعلام شد که اپل آیفون جدید را با رنگ طلایی عرضه میکند. 

باید تا ۱۰ سپتامبر و  معرفی گوشی جدید آیفون منتظر بمانیم تا بتوانیم صحت این شایعات را تایید کنیم. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا