تکنولوژی

ارزیابی وضعیت نامزدهای انتخابات سازمان نظام صنفی

آی تی ایران – تا ساعت ۱۲ امروز بیست و نه نفر خود را برای هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران کاندیدا کرده‌اند.

در حالی که انتخابات این دوره سازمان کم رونق تر و ساکت تر از دوره های قبل دنبال می شود چند ساعت پیش از پایان زمان انتخابات ، ۲۹ نفر خود را برای هیات مدیره جدید این سازمان نامزد کرده اند.

در همین حال شنیده های ا حاکی از آن است برخی نفرات اصلی نزدیک به جریان های پشت پرده تلاش دارند تا لحظه های آخر ثبت نام خود در انتخابات را به تعویق بیندازند و پس از آگاهی از لیست افراد نامزد شده، برای حضور در انتخابات تصمیم بگیرند.

برخی شنیده ها حاکی است که این گروه حتی بحث تمدید زمان ثبت نام را برای ارزیابی وضعیت انتخابات مد نظر قرار داده‌اند.

از میان نامزدهای شاخص ثبت نام کرده می‌توان به مدیرعامل های دو رقیب مادیران و سام سرویس اشاره کرد که برای نخستین بار به حضور در این سازمان نیز علاقه نشان داده اند. مدیرعامل سام سرویس که اخیرا در هر انتخاباتی حضور به هم می رساند، ظاهرا برا حضور در این سازمان نیز برنامه ریزی کرده است.

همچنین مدیرعامل یک شرکت دولتی وابسته به وزارت بازرگانی نیز در میان نامزدها دیده می شود. شرکتی که تمامی قراردادهای وزارت بازرگانی در حوزه آی تی را به شکل انحصاری به خود اختصاص داده و اخیرا در مصاحبه‌هایی از تمایل به خصوصی شدن این شرکت خبر داده است.

احمد علیپور عضو هیات مدیره پیشین سازمان نظام صنفی و منتقد مدیران پیدا و پنهان سازمان نظام صنفی نیز در میان نامزدها قرار دارد. رییس هیات مدیره شرکت موفق فراسو و مبدع ایده فروشگاه‌های زنجیره‌ای لاوان حالا با نیم نگاهی به ایجاد گروه تولید کنندگان (‌ مادیران،‌ سام سرویس و فراسو ) شانس خود را در میان دوستان سابق می ازماید .

رضا دانش عضو و در عین حال منتقد هیات مدیره فعلی نیز که به واسطه انتقادهای تند و تیزش از مدیریت فعلی سازمان نظام صنفی او را شاخص کرده در میان نامزدها به چشم می خورد. از او با عنوان آنارشیست و اپوزوسیون هیات مدیره فعلی یاد می‌شود.

سیامک پیربابایی از کامپیوتر ریز (‌کانن) و ویدا سینا از مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک از دیگر نام های آشنای نامزدهای این انتخابات هستند.

اینترنتی ها هم ظاهرا تمایل زیادی به حضور در این هیات مدیره دارند. سید مجید صدری از نداگستر صبا و محمد حسن شانه ساز زاده از آریا رسانه تدبیر و عبدالحمید بیدختی نژاد از آوای سگال نت از این گروه هستند.

به طور کلی با توجه به انتقادهای فراوانی که به عملکرد مدیریت دو دوره اخیر سازمان نظام صنفی وجود دارد پیش بینی می‌شود حجم عمده شعارها و برنامه‌های این دوره در جهت تغییر سکان کشتی نظام صنفی از مسیر گذشته باشد. در این میان باید دید طیف حامیان مدیران فعلی سازمان نظام صنفی با چه رویکردی وارد اتنخابات خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا