تکنولوژی

اطلاعیه شرکت نوکیا درباره گوشی های تقلبی در بازار ایران

آی تی ایران – به دنبال انتشار اخباری درباره این اقدام در رابطه با توزیع گوشی های ارزان قیمت چینی نوکیا N 70 (معیوب) و نوکیا N80 ( آنتن می پراند) این شرکت اطلاعیه ای را صادر کرده است.

در این اطلاعیه آمده است: شركت نوكيا لازم میداند بدین وسیله درمورد مقالاتي كه اخيرا” درباره برخی گوشی های نوكيا در مطبوعات ايران منتشرگردیده توضيحاتي ارائه نمايد.

محصولات مورد اشاره در این مقالات، یا محصولات اصلی نوکیا نبوده و یا از طریق نمایندگان رسمی و مجاز نوکیا وارد کشور نشده اند. در بسیاری از موارد این گوشی ها تقلبی بوده و یا اینکه مارک آنها مشابه با نوکیا طراحی و درج گردیده است ماند: NCKIA ، NOKLA و NAKIA

بدیهی است که نوکیا هیچ گونه مسئولیتی در قبال این قبیل محصولات، که توسط نوکیاتولید نشده اند ویا توسط نمایندگان مجاز ارائه و تعمیر نکردیده اند، نخواهد داشت
شركت نوكيا به مشتريان خود توصيه مي‌كند گوشی های نوکیا را فقط از نمايندگان مجاز نوكيا، که قادر و مجاز به ضمانت گوشی ها هستند، خریداری نموده و به این ترتیب از اصالت گوشی خریداری شده اطمینان حاصل نمایند.
خدمات مشتریان نوکیا، با شماره تلفن 02123013 ، آماده راهنمائی و پاسخگویی به مشتریان این شرکت می باشد.

شركت نوكيا تضمین می نماید که کلیه محصولات تولید شده در 12 مجموعه تولیدی این شرکت در دنیا دارای استاندارد و کیفیت یکسان می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا