تکنولوژی

بخت و اقبال امروزتان را با SMS بیابید

دنیای اقتصاد – خوابی که دیدی تعبیر شد. نگران نباش. وضعیت بهتری در انتظار توست. صبر داشته باش چرا که به آرزوهایت خواهی رسید.

خوشی و سعادت در یک قدمی تو بوده و به زودی شانس در خانه‌ات را خواهد زد. بی‌گدار به آب نزن. تو آدمی بسیار ساده‌دل و زود‌باوري هستی و زود فریب دیگران را می‌خوری سعی کن از ریاکاری دوری کنی. با مشورت و همفکری، گره از کار خود بگشا که کار دنیا با زور درست‌شدنی نیست.

اگر شما از طرفداران پروپاقرص طالع‌بینی و تفأل به دیوان شعرا هستید بد نیست که بدانید به تازگی و با گسترش استفاده از رويس پيام كوتاه در ميان مشتركان تلفن‌همراه زمينه‌هاي بسياري براي به كارگيري سرویس‌هایی از این دست فراهم شده‌است به طوري كه بسياري از شركت‌ها و سايت‌ها به تبليغ اين خدمات گوناگون مي‌پردازند.

در واقع مشتركان تلفن‌همراه مي‌توانند تنها با نيت كردن و ارسال يك SMS‌، جواب خود را از طريق گوشي تلفن‌همراه دريافت كنند.لطيفه، چيستان، بهترين ‌و بدترين‌ها، فال حافظ و معرفي چند تيم اول ليگ فوتبال نيز از جمله سرويس‌هاي جديد و بعضا عجيب ارائه شده از طريق پيام كوتاه ‌توسط برخي‌ از سايت‌ها و شركت‌ها است.

با اين ‌وجود سرويس‌هاي مفيد و كاربردي نيز از طريق اين سايت‌ها به كاربرانشان ارائه مي‌شود كه مي‌توان به اعلام وضعيت آب و هوا، فرهنگ لغت، حديث، سخن روز، پند آموز، ساعت كشورها، مكان‌هاي ديدني هر شهر، پيام سلامتي، محاسبه مسافت بين شهرها، فيلم‌هاي روي پرده سينما و جديدترين نرم‌افزارها اشاره كرد.

آمارها و شواهد موجود نشان مي‌دهد كه گرايش مشتركان تلفن‌همراه به خصوص در ميان قشر جوان و نوجوان به‌استفاده از اين قبيل سايت‌ها و سرويس‌هاي جديد مبتني بر SMS رو به افزايش است. مطابق با آخرين آمار شركت ارتباطات سيار كه در زمان حاضر بزرگ‌ترين اپراتور تلفن‌همراه كشور با حدود ۱۶ميليون مشترك است، در هر روز به طور متوسط ۵۰ميليون پيام كوتاه در اين شبكه ارسال مي‌شود. اين حجم تبادل پيام كوتاه، سود مالي بسياري نصيب‌ اپراتورهاي‌ تلفن‌همراه مي‌كند به طوري كه درآمد كل شركت‌ارتباطات سيار در سال ۸۵ حدود ۱۵هزار ميليارد ريال اعلام شد.

شاید بسیاری از همین سایت‌ها و لطیفه‌ها و پیام‌های کوتاه جذابی که در بین مشترکان تلفن‌همراه تبادل شده و یا به قولیsend to all می‌شوند توسط افرادی در زیر‌مجموعه اپراتور‌ها به وجود می‌آید که به نوعی باعث افزایش در آمد آنها می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا