تکنولوژی

ثبت‌نام آنلاين سيم‌كارت دولتي ادامه دارد

دنیای اقتصاد – اگر شما جزو آن دسته از مشتركان اپراتور دولتي هستيد كه سيم‌كارت‌هاي خود را به تازگي و با كد 8 تحويل گرفته‌ايد از اينكه طي اين چند روز سيم‌كارتتان خود به خود قطع شود تعجب نكنيد.

طي چند روز گذشته بالغ بر دوهزار و سيصد مشترك اپراتور اول كه قبل از سال جديد با پرداخت 150هزار تومان اقدام به ثبت‌نام سيم‌كارت كرده بودند به علت بدهي و اشتباه در محاسبه قبوض تلفن، دچار قطعي خطوط تلفن خود شده‌اند.
براساس ثبت‌نام دوره گذشته شركت ارتباطات سيار و لحاظ موارد تشويقي براي جذب مشتركان بيشتر قرار بود متقاضيان سيم‌كارت تلفن‌همراه وجه 288هزار توماني سيم‌كارت خود را در دو بخش 150 و 138هزار توماني قبل از ثبت‌نام و دو ماه بعد از تحويل سيم‌كارت بپردازند.
بر همين اساس اين مشتركان كه به صورت خودكار 138هزار تومان به شركت ارتباطات سيار بدهكار شده بودند به دليل مشكل در نرم‌افزار صورتحساب اين شركت در بدو مكالمات خود بدهكار محسوب شده و ارتباطات آنها قطع شده است، چرا كه براساس سيستم صورتحساب دولتي به طور اتوماتيك سيم‌كارت مشتركاني كه بدهي بيش از 30هزار توماني داشته باشند را قطع مي‌كند.
يك منبع آگاه در همين مورد به فارس گفت از صبح روز گذشته اين مشكل مرتفع و سيم‌كارت مشتركان فعال خواهد شد.
اما يك خبر خوشحال كننده براي آن دسته از متقاضيان تلفن‌همراه دولتي كه سال گذشته موفق به ثبت‌نام سيم‌كارت شده‌اند.
ثبت‌نام سيم‌كارت دولتي به مبلغ 288هزار تومان تا پايان واگذاري‌هاي اين دوره كه بنا به گفته مقامات دولتي پايان خردادماه است از طريق سايت شركت ارتباطات سيار به صورت آنلاين ادامه دارد، البته ناگفته نماند كه به‌رغم اعلام قبلي شركت ارتباطات سيار مبني بر آخرين دوره ثبت‌نام اپراتور دولتي در سال 85، رييس هيات‌مديره مخابرات ايران به همراه ساير مسوولان دولتي به ادامه ثبت‌نام و واگذاري‌هاي اپراتور دولتي تا تعديل عرضه و تقاضا در بازار غير رسمي اصرار دارند.
به هر حال قرار است بعد از خردادماه جاري نام‌نويسي ارتباطات سيار براي متقاضيان سيم‌كارت دولتي از سر گرفته شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا