تکنولوژی

امکان جدید بلاگفا برای اتصال دامنه های اینترنتی به وبلاگ ها

آی تی ایران – سرویس دهنده بلاگفا در تازه ترین تغییرات خود امکان اتصال یک یا چند دامنه اینترنتی را به یک وبلاگ فراهم کرده است.

بنا بر این گزارش آن دسته از کاربران بلاگفا که دامنه اختصاصی برای خود ثبت کرده اند و یا مایل هستند که فعالیت خود را با یک دامنه مستقل ادامه دهند می توانند دامنه مورد نظر را به وبلاگ خود در بلاگفا متصل کنند.

بدین ترتیب آدرس وبلاگ ایشان مثلا از yourname.blogfa.com به yourname.com تغییر پیدا میکنند، البته همچنان آدرس قبلی نیز در دسترس است.

همچنین این امکان در نظر گرفته شده است که دامنه های متعددی به یک وبلاگ متصل شود و برای نمونه علاوه بر yourname.com دامنه های شبیه آن مثلا با پسوندهای متخلف (net یا ir.) نیز میتوانند به وبلاگ خاصی وصل شوند. استفاده از این امکان بلاگفا رایگان بوده و نیازی به تهیه فضا (Host) ندارد. البته طبیعی است که کاربر خود بایستی نسبت به ثبت دامنه در شرکتهای میزبانی وب و پرداخت هزینه آن اقدام کند.

بلاگفا به کاربران خود توصیه کرده که برای استفاده از این امکان بلاگفا در بخش مدیریت وبلاگ گزینه «اتصال دامنه به وبلاگ را انتخاب کرده و مشخصات دامنه خود را در آن وارد کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا