تکنولوژی

شرکتی که به سازمان تبديل شد

فارس- رئيس هيات مديره شركت مخابرات ايران از تبديل شركت ارتباطات زيرساخت به سازمان زيرساخت خبر داد و گفت: اين شركت با اجراي سياست‌هاي اصل 44 قانون اساسي به سازمان تبديل و عهده‌دار اداره و توسعه ارتباطات زيرساخت خواهد شد.

وفا غفاريان با بیان این مطلب افزود هم اكنو تعداد مشتركان تلفن همراه به حدود 15 ميليون نفر رسيده است و با اتمام واگذاري سيم كارتهاي ثبت نامي سال گذشته به حدود 16 ميليون نفر خواهد رسيد.
وي در مورد اپراتور سوم تلفن همراه نيز به برگزاري مزايده اين اپراتور در سال آينده اشاره و عنوان كرد: هم‌اكنون وزارت ارتباطات در حال تعيين و انتخاب مشاور براي اين اپراتور است.
غفاريان از حذف اختصاص درآمد پالس تلفن به شركت پست خبر داد و افزود: اختصاص اين درآمد در برنامه سوم توسعه اجباري بود اما در بودجه سال آينده اختصاص اين درآمد به شركت پست ايران حذف شده است.
رئيس هيات مديره شركت مخابرات ايران افزود: واگذاري سيم كارتهي اعتباري نيز همانند سيم كارتهاي معمولي از طريق قرعه‌كشي خواهد بود و سال آينده نيز اين سيم كارتها به متقاضيان واگذار مي‌شود.
اين گزارش حاكي است: هم اكنون تعداد مشتركان تلفن همراه به حدود 15 ميليون نفر رسيده است و با اتمام واگذاري سيم كارتهاي ثبت نامي سال گذشته به حدود 16 ميليون نفر خواهد رسيد.
دولت قصد دارد در ماه جاري اقدام به ثبت نام سيم كارت اعتباري با شرايط مشابه تاليا خواهد كرد.
با ورود تاليا و نيز اپراتور دوم تلفن همراه به بازار سيم كارت تلنف همراه كشور بهاي اين كالا در حدود دو سال گذشته كاهش چشم گيري حداقل در تهران داتشه است.

نوشته های مشابه

‫57 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا