تکنولوژی

فیس‌بوک بهترين جاي دنيا براي کار کردن

همكاران سيستم- فيس‌بوک موفق شد با پشت‌سر گذاشتن شرکت هواپيمايي Southwest Airlines به عنوان بهترين سازمان دنيا براي کار کردن انتخاب شود. به طور همزمان، مارک زوکربرگ مديرعامل فيس‌بوک توانست با پشت‌سر گذاشتن استيو جابز مديرعامل اپل، عنوان توانمندترين مدير دنيا را از آن خود کند.

.

کارشناسان شرکت فيس‌بوک ميزان رضايت خود از زوکربرگ را 96 درصد اعلام کردند که اين امر موجب شد شرکت مذکور به عنوان بهترين مکان دنيا براي کار کردن برگزيده شود. به طور کلي، کارمندان شرکت فيس‌بوک از 5 رتبه 6/4 را به اين شرکت دادند که اين رقم براي شرکت هواپيمايي Southwest عدد 4/4 اعلام شده است. لازم به ذکر است که فيس‌بوک در ليست ارايه شده براي سال گذشته حضور نداشت.
در ليست امسال شرکت Bain & Co. توانست عنوان سوم را به خود اختصاص دهد. پس از آن نيز شرکت‌هاي General Mills و Edelman قرار گرفتند.
لوري گولر مدير منابع انساني شرکت فيس‌بوک در اين خصوص اظهار داشت: «ما از اينکه به عنوان بهترين شرکت دنيا براي کار کردن انتخاب شديم بسيار خرسنديم. در شرکت فيس‌بوک هر يک از افراد مي‌توانند تاثير قابل ملاحظه‌‌اي در فرآيند فعاليت‌هاي شرکت بر عهده گيرند. در شرکت ما کارمندان به افزايش توانايي‌هاي خود، خطرپذيري و وآوري تشويق مي‌شوند. ما بايد اين انتخاب را مديون آزادي باشيم که در اختيار هر يک از کارمندان خود قرار داده‌ايم تا از طريق آن ما را براي رسيدن به اهداف خود نزديک‌تر کنند»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا