تکنولوژی

محدوديد اينترنت غير منطقي است

ايلنا- در مجوز PAPها محدوديت فروش وجود ندارد، اين در حالي است كه حداقل 70 درصد كاربران اينترنت پرسرعت از ظرفيت بيش از 128 كيلوبيت برثانيه استفاده مي‌‏كردند.
محمدحسن شانه‌ساززاده، مديرعامل شاتل، با بيان مطلب فوق و در خصوص بخشنامه اخير سازمان تنظيم مقررات مبني بر محدوديت اينترنت پرسرعت با ظرفيت بيش از 128 كيلوبيت بر ثانيه، افزود: از آنجايي كه محدوديت فروش در مجوز شركت‌‏هاي PAP وجود نداشته است، دولت بايد خسارت اين شركت‌‏ها را پرداخت كند.
وي، با بيان اين كه نزديك به دو هفته است كه منتظر جلسه‌‏اي با رئيس سازمان تنظيم مقررات در خصوص چرايي اين بخشنامه هستيم، تاكيد كرد: اگر شركت‌‏هاي PAP را تعطيل كنند بهتر از آن است كه از اما بخواهند اين بخشنامه را اجرا كنيم.
شانه‌ساززاده، با بيان اين كه كاربران اينترنت پرسرعت به سرعتي بالاتر از 128k احتياج دارند، خاطرنشان كرد: براي دانلود كردن يك فايل در زمان مناسب به سرعت بالاتر از 128k نياز است و اين كه نخواهيم به كاربر اجازه استفاده از سرعت بالا را بدهيم غير منطقي است.
وي تصريح كرد: اين بخشنامه وجود شركت‌‏هاي PAP را زير سوال مي‌‏برد. مديرعامل شاتل، با تاكيد بر اين كه محدوديت ADSL به كاربران از لحاظ اقتصادي 100درصد به PAPها ضرر مي‌‏زند، گفت: 70 درصد كاربران ADSL به سرعتي بيش از 128k نياز دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا