تکنولوژی

گوشی های موزیکال با پیشرفته ترین امکانات صوتی

آی تی ایران – در گذشته تصور داشتن تلفی که امکانات درجه یک صوتی را همراه با خدمات یک تلفن همراه در یک دستگاه داشته باشد، بسیار سخت بود.

این در حالی است که هم اکنون گوشیهای موزیکال ترکیبی از بهترین امکانات یک تلفن همراه و پیشرفته ترین امکان پخش موسیقی برخوردارند و این خصوصیت قابل مقایسه با هر دستگاه پخش موسیقی است. و جالب آنکه هردو این امکانات در یک دستگاه قابل حمل است.

در همین رابطه است که “تامی پاتسیلا” مدیر فروش و بازار یابی گوشی های همراه نوکیا در خاورمیانه و آفریقا می گوید،با ارائه محصولاتی نظیر 5300،5200 و3250 نوکیا طیف گسترده ای از مردم را که علاقه دارند تمام خدمات تلفن همراه و پخش موسیقی را در یک دستگاه داشته باشند ، راضی کرده ایم.

نوکیا 5300 Xpress music

نوکیا 5300 Xpress music می تواند 75 البوم موسیقی (معادل 1500تراک) را در یک کارتmicro SD GB 2 ذخیره کند.

با استفاده از دکمه های مجزا برای پخش موزیک، استفاده کنندگان می توانند پخش اهنگ را به صورت جداگانه از سایر دستگاهها مثل نوشتن متن، گشتن فایل یا گرفتن عکس انجام دهند.
حتی برای لذت بیشتر، استفاده کننده می تواند هر نوع بلند گو یا هدفون جداگانه را از طریق یک فیش اتصال 3.5 میلی متری یا تبدیل موجود در گوشی، به گوشی متصل کند. با یک اتصال USB micro می توان به راحتی مجموعه های مختلف موزیک و البومها را به لیست پخش نوکیا 5300 Xpress music اضافه کرد.

در هنگام مسافرت استفاده کننده می تواند به وسیله Wireless Audio GatewayAD-42W لیستهای دلخواه ومجموعه CDهای مورد علاقه خود را به هر سیستم صوتی خانگی یا حرفه ای از نوکیا 5300 Xpress music بصورت بی سیم انتقال دهد واین تنها شگفتی ان نیست.

نوکیا 5300 Xpress music مجهز به اخرین امکانات ارسال پیام کوتاه است که به وسیله یک دوربین 1.3 مگاپیکسل تکمیل شده است.تماسهای وارده می توانند به وسیله یک زنگ تصویری بر روی صفحه نمایش با قدرت تفکیک بالا اعلام شوند.انتظار می رود قیمت جزیی ( خرده فروشی ) نوکیا 5300 Xpress music قبل از مالیات و سایر هزینه ها حدود 250 یورو باشد.

5200 و 3250 Xpress music

نوکیا همچنین دو مدل گوشی موزیکال 5200 و 3250 Xpress music را نیز معرفی کرده است. نوکیا5200 Xpress music ارایه یک گوشی شکیل و جذاب با طراحی کشویی با همان امکانات نوکیا 5300 Xpress musicاست و ترکیب جالبی از موسیقی و امکانات ارسال پیغام کوتاه است که قابل دسترس برای جوانها و مصرف کنندگان اجتماعی است

گوشی دیگر ی که امروز به نمایش در امده 3250 Xpress music است که ظاهر و حسی امروزی تر از مدل محبوب نوکیا 3250 که پارسال معرفی شده را داراست علاوه بر طراحی منحصر بفرد چرخان، نوکیا 3250 Xpress music ظرفیت ذخیره موزیک را تا 1500 تراک ارتقا داده است.(با کمک کارت micro SD با ظرفیت GB 2 ).

گوشی هایی با امکانات YAHOO GO

هر یک از گوشیهایی که امروز نوکیا عرضه کرده دارای گزینه کاربردی YAHOO GO هستند که امکانات پیام فوری مشهور YAHOO را مستقیما به گوشی اضافه می کنند. این گزینه امکانات پیام کوتاه موبایل را با ارایه ساده شده به Email YAHOO و امکانات یاهو مسنجر کامل می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا