تکنولوژی

تازه ترين گوشی نوکيا با الهام از طبيعت ارايه شد

آی تی ایران – گسترش روز افزون موبایل در سطح جهان، همگان را جذب این بازار می کند. از جمله این موارد روی آوری آهنگسازان بزرگ معاصر به این صنعت بوده و یکی از آنان “برایان اینو” است که اخیرا برای گوشی جدید “Nokia 8800 Sirocco” آهنگ ساخته است.

برایان اینو الهامش را از بادهای گرم و خشک صحرایی گرفته که با بادهای سرد مدیترانه برخورد می کنند. اینو آهنگساز معروف جهانی با این الهام از طبیعت،مجموعه صوتی زیبایی آفریده که طبیعی،آرام بخش و بسیار ابتکاری است. شنیدن آثار خلق شده توسط وی احساس متفاوتی به شنونده می دهد.برایان اینو موسیقی خود را با استفاده از سازهای محلی ساخته است.
در این رابطه “تیمو تویکانن” مدیر ارشد “بخش عملیات بازار و مشتری” در شعبه “خاورمیانه و آفریقا” شرکت نوکیا می گوید ” این اولین باری است که طراحی های نشات گرفته از خاورمیانه و آفریقا در محصولات جهانی استفاده می شوند.وهمچنین این نستین بار است که ما مدل های جدید خود را در سطح جهانی در خاورمیانه و آفریقا(در دوبی) افتتاح می کنیم. این روند نمادی از تعهد رو به رشد ما نسبت به منطقه است.”

از سوی دیگر “تامی پاتسیلا” مدیر “بخش فروش تلفن های همراه و عملیات بازار” شرکت نوکیا در شعبه “خاورمیانه و آفریقا گفت: “در طراحی این گوشی ها، تیم طراحی شرکت نوکیا از شن های روان و بادهای صحرایی و هنر فرهنگی و دکوراتیو منطقه الهام گرفته است.” او افزود: “این الهام برانگیزی تا آن حد بود که نام گوشی تازه و با کیفیت “Nokia 88000 Sirocco” از بادهای صحرایی گرفته شده است.”

8800 Sirocco از طبیعت و زیبایی های آن الهام گرفته است،اثر انگشت شست را به عنوان امضاء بکار می برد.این ایده بوسیله سطح صیقلی وساخته شده از فولاد ضد زنگ و پنجره
شیشه ای غیر قابل خراش موبایل بطور تلویحی القاء می گردد. این مدل دو نوع متفاوت روشن و تیره دارد. رنگ روشن آن ملهم از توده هوای گرم و خشک و رنگ تیره آن الهام گرفته از توده هوای سردتر و مرطوب است.
ژ
روکش فولاد ضد زنگ این مدل به نحوی ساخته شده تا به دستگاه جلوه و احساسی منحصربه فرد بخشیده است. با استفاده از صنعت برتر، کارکرد و عملکرد ایده آل آن تضمین شده است. در ساخت این دستگاه از فنون ساعت سازان و جواهر سازان بنام استفاده شده است.
روکش ياقوتي صفحه تصير آن 262000 رنگ مختلف را تشخیص می دهد، و مکانیزم اسلاید آن حکایت از مجهز بودن دستگاه به یک دوربین 2 مگاپیکسلی دارد. عمر باتری آن نیز بیشتر از مدل های مشابه است. در واقع همه جزییات این مدل در سطح ایده آل هستند. صفحه هندسی آن همانند تپه های شن روان در شب های صحرا می درخشد و کلید هدایت آن همانند درخشنده ترین ستاره در تاریک ترین شبها جلوه می کند. این مدل به معنای واقعی منحصر به فرد

بوده و نشات گرفته از زیبايی طبیعت است که به شکلی مدرن، و موقر صیقل وجلاء داده شده است.
این مدل دارای یک هدست مکمل بلوتووث (Bluetooth) است. این هدست کوچک و منحصربه فرد بی سیم ساخته شده از فولاد ضد زنگ بوده و هماهنگی ایده آلی با این مدل گوشی همراه دارد.
ویژگی های فنی آن عبارتند از:
– آهنگ های منحصربه فرد” با کیفیت AAC، ساخته برایان اينو
– رابطه ایده آل کاربری
– دوربین 2 مگاپیکسلی
– روکش با کیفیت از فولاد ضد زنگ و بادوام بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا