تکنولوژی

موسيقى‌هاى خود را در MySpace بفروشيد

آى‌تى ايران – سايت اينترتنى MySpace به همه مراکز توليد موسيقى که عضو اين پايگاه اينترنتى نيستند امکان مى‌دهد تا فايل‌هاى خود را در اين مکان تبليغ کرده و ٱنها را براى بارگذارى به‌فروش برسانند.

اين سايت که تعداد مشترکان آن هم‌اکنون به 160 ميليون نفر مى‌رسد هم‌اکنون در حال بررسى هرچه بيشتر طرح يادشده است و اميدوار است که با اين اقدام جديد حاکميت بازار را از دستان iTunes شرکت اپل خارج کند.

هم‌اکنون بيش از سه ميليون گروه موسيقى در اين وب‌سايت فعاليت مى‌کنند و آلبوم‌هاى صوتى خود را براى فروش در اختيار مردم قرار مى‌دهند.

کريس دى‌ولف(Chris DeWolfe) يکى از سرمايه‌گذاران ارشد شرکت MySpace در اين باره گفت: هدف ما از اجراى اين برنامه اين است که بتوانيم به يکى از بزرگ‌ترين مراکز عرضه‌کننده خدمات موسيقى صوتى آنلاين در جهان تبديل شويم.

به عقيده MySpace، اين روزها بيشتر کاربران اپل، iPod و iTunes را به خوبى مى‌شناسند و از آنها استفده مى‌کنند، اما MySpace مى‌کوشد که تا چند ماه ديگر جاى آن را بگيرد.

سايت اينترنتى MySpace که زير نظر شرکت بزرگ News Corporation اداره مى‌شود و به تازگى سامانه‌اى راه‌اندازى کرده که به موجب آن کاربران مى‌توانند از هر آلبوم،‌ چهار آهنگ را به صورت رايگان گوش دهند.

نوشته های مشابه

‫57 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا