تکنولوژی

گوشی D820 سامسونگ در یک نگاه

آی تی ایران – گوشی جدید SGH-D820 سامسونگ گوشی با امکانات همه کاره است که چندین ویژگی منحصربه فرد را در قابی بسیار باریک جای داده است.

این گوشی هر چهار باند فرکانسی اصلی مخابراتی دنیا را پوشش می‌دهد و به این ترتیب با همه شبکه‌های اصلی GSM جهان سازگاری دارد. این گوشی برای کاربران حرفه‌ای‌ ساخته شده و با داشتن طراحی زیبا و کشویی به راحتی تجهیزات مختلفی چون دوربین ۱/۳ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری، پخش MP3، حافظه‌ی ۷۳ مگابایتی و قابلیت افزایش نامحدود آن از طریق حافظه خارجی microSD را در خود جای داده است. نکته جالب توجه اینجاست که هیچ یک از قابلیت‌های ویژه تلفن D820 فدای طراحی باریک و ظریف این گوشی نشده است.

گوشی SGH-D820 با قابلیت‌‌های بسیار خود و ابعاد کوچک ۹۹ در ۵۱ در ۱۵/۲ فقط ۹۰ گرم وزن دارد. گوشی SGH-D820 اگرچه یکی از باریک‌ترین گوشی‌های موجود است اما در عین حال یکی از بزرگترین صفحات نمایش گوشی‌های موبایل را دارد. می‌توان تصاویر و فیلمهای ویدیویی را در این صفحه ۲/۱۲ اینچی با ۲۶۲ هزار رنگ QVGA دید. این صفحه با وضوح ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسل و LCD عریض تصاویر شفاف و روشنی از اطلاعات و مدارک فراهم می‌کند.

گوشی SGH-D820 دستگاه مینیاتوری پخش موسیقی است که فایل‌های صوتی AAC+ ، AAC و MP3 را پخش می‌کند. با این گوشی دیگر نیازی به دستگاه پخش موسیقی جداگانه ندارید. گوشی SGH-D820 مجهز به فن‌آوری بلوتوث 0/2 است که امکان گوش کردن به موسیقی را از طریق گوشی بدون سیم به صورت استریو از فاصله‌ی قابل قبولی فراهم می‌کند.

همچنین با این ویژگی می‌توان فایل‌های موسیقی را برای دوستانتان فرستاده یا از آنها فایل دریافت کنید. قدرت صدای دیجیتال این گوشی به کمک اکولایزر دیجیتال آن پخش موسیقی را برای هر شنونده‌ای دلپذیر می‌کند.

گوشی SGH-D820 حافظه‌ای بیشتر از ظرفیت داخلی ۷۳ مگابایتی خود دارد و طرفداران تکنولوژی پیشرفته می‌توانند با حافظه جانبی microSD به امکان ثبت نامحدود طلاعات دسترسی داشته باشند. این مزیت به کاربران فرصت می‌دهد تا از همه ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی حداکثر استفاده را بکنند. با ظرفیت بالای حافظه می‌توانید گوشی موبایلتان را به یک آلبوم عکس شخصی، دستگاه پخش موسیقی و یا بایگانی ویدئویی خود بدل کنید. با گوشی SGH-D820 دیگر هیچ محدودیتی در دریافت یا ذخیره نخواهید داشت .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا