تکنولوژی

غفاریان:‌هزینه های جانبی صورت حساب تلفن همراه شفاف است

استفاده از سرويس‌‏هاي ويژه تلفن همراه براي متقاضيان به صورت دلخواه خواهد بود و تعرفه هزينه اين سرويس‌‏ها نيز مشخص است.

دكتر وفا غفاريان ، معاون وزير ارتباطات و رييس هيات مديره شركت مادرتخصصي مخابرات ايران ، درگفت و گو با خبرنگار ايلنا ، در خصوص اعداد و ارقامي كه با عنوان سرويس ويژه در صورت حساب مشتركين تلفن همراه منظور مي‌‏شود، با بيان اين مطلب ، اظهار داشت: برقراري ارتباط در هر تلفني اعم از ثابت و همراه به عنوان خدمات پايه داراي تعرفه‌‏هاي مشخصي است كه در قبوض مشتركين محاسبه مي‌‏شود.

وي ، افزود: سرويس‌‏هاي ارزش افزوده تلفن همراه نظير SMS، دايورت و VMS هر كدام تعريف خاص خود را دارد و مبالغ متفاوتي را براي متقاضيان استفاده از آن ايجاد مي‌‏كند.

دكتر غفاريان ، هزينه ثبت نام هر خط تلفن همراه را حق اشتراك خدمات پايه‌‏اي عنوان كرد و افزود: با توجه به اين كه سرويس‌‏هاي ارزش افزوده در طول زمان و همراه با توسعه شبكه ايجاد مي‌‏شود متناسب با ميزان هزينه برآورد شده در قبوض مشتركين اعمال مي‌‏شود.

رييس هيات مديره شركت مادر تخصصي مخابرات ايران ، با بيان اين كه تعرفه‌‏هاي مصوب منظور شده در يش تلفن همراه مشتركين شفاف و روشن است ، تصريح كرد: مشتركين به ميزان استفاده از خدمات بايد هزينه پرداخت كنند كه اين امر در همه جوامع رايج است و به اختيار مشتركين گذاشته مي‌‏شود.

گفتني است؛ اين در حالي است كه هزينه‌‏هاي جانبي صورت حساب مشتركين تلفن همراه سبب ايجاد نارضايتي و اعتراض بسياري شده به طوري كه بسياري از مشتركين تعرفه‌‏هاي پرداختي بابت مبالغ هزينه‌‏ها ، خدمات ويژه ، ماليات و عوارض ، آبونمان ، جابه‌‏جايي ، كسر صد ريال و از اين قبيل را شفاف و روشن نمي‌‏دانند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا