تکنولوژی

برامه سازمان نظام‌صنفي در شش‌ماه اول سال

دنیای اقتصاد – سازمان نظام صنفي رايانه‌اي به منظور ايجاد ارتباط ميان اعضاي صنف انفورماتيك با بدنه اجرايي كشور تصميم به برپايي سمينارهايي در اين حوزه در سال جديد گرفته است.

سهيل مظلوم نايب‌رييس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي در گفت‌وگو با خبرنگار ما برنامه سمينارهاي سازمان نظام صنفي را در شش ماه اول سال اعلام كرد و گفت: نخستين برنامه سازمان در سال جديد قدرداني از زحمات نصراله جهانگرد دبير سابق شوراي عالي اطلاع‌رساني و سپهري‌راد دبير سابق شوراي عالي انفورماتيك است كه در روز دوم ارديبهشت ماه آينده در هتل سيمرغ تهرا برگزار مي‌شود.

وي در خصوص برنامه دومين سمينار گفت: در ارديبهشت ماه سميناري با حضور رييس سازمان امور مالياتي كشور به منظور ارائه اطلاعات در خصوص تسهيلات مالياتي قابل ارائه به شركت‌هاي فعال در حوزه IT برگزار مي‌شود.

مظلوم برنامه سمينار خرداد ماه سازمان را در خصوص معرفي شركت‌هاي ERP ايراني اعلام كرد و افزود: سميناري به منظور معرفي شركت‌هاي توليدكننده ERP در ايران توسط سازمان با همكاري مركز صنايع نوين برگزار مي‌شود.

وي در ادامه گفت: شركت‌هايي كه تاكنون در اين زمينه فعاليت كرده‌اند و در داخل كشور به توليد ERP پرداخته‌اند پس از بررسي‌هاي سازمان شناسايي شده‌اند كه به اين سمينار دعوت مي‌شوند.

مظلوم افزود: اين سمينار با حضور 700نفر از مديران سازمان‌ها و شركت‌هاي صنعتي و بازرگاني كشور برپا مي‌شود تا شركت‌هاي ERP در اين سمينار محصولات خود را معرفي كنند.

سالگرد نشست ملي فناوري اطلاعات

با توجه به اينكه 12تيرماه سال‌جاري سالگرد نشست ملي فناوري اطلاعات است كه در سال گذشته با حضور رييس جمهور سابق برپا شد، سازمان نظام صنفي قصد برپايي دومين نشست ملي IT را در همين تاريخ دارد.

به گفته مظلوم دومين نشست ملي فناوري اطلاعات با حضور مقامات عالي‌رتبه كشور برگزار خواهد شد كه درخواست‌هاي حضور مسوولان ارسال شده و تدارك‌هاي لازم از سوي سازمان فراهم شده است.

مظلوم در ادامه به برنامه سمينار مرداد ماه اشاره كرد و گفت: از آذرماه سال گذشته سازمان نظام صنفي فعاليت‌هايي درخصوص نحوه تغييرات در مديريت شهر تهران با استفاده از فناوري اطلاعات انجام داده است و در سمينار مردادماه كه با هماهنگي شهرداري تهران برگزار مي‌شود نتيجه فعاليت‌ها اعلام مي‌شود.

وي افزود: در اين سمينار موضوعاتي در خصوص استفاده از فناوري اطلاعات در مديريت شهر تهران و نحوه مشاركت و جلب بخش خصوصي در اين زمينه با حضور قاليباف شهردار تهران مطرح مي‌شود.

مظلوم در خصوص آخرين سمينار در شش‌ماه اول سل گفت: براي برپايي سمينار شهريور ماه سال‌جاري رايزني‌هايي با قواي سه‌گانه كشور انجام شده تا اين سمينار با حضور يكي از اين قوا در خصوص زمينه‌هاي موجود براي همكاري برگزار شود اما هنوز قطعي نشده و پس از انجام هماهنگي‌هاي لازم برنامه اين سمينار نيز اعلام مي‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا