تکنولوژی

مصوبات چهارمين جلسه کميسيون تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي

آی تی ایرا ن- به گزارش روابط عمومي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، چهارمين جلسه کميسيون تنظيم مقررات با حضور دکتر سليماني وزير ارتباطات و فنآوري اطلاعات به عنوان رييس و دکتر فرديس معاون وزير و رييس سازمان به عنوان دبير کميسيون برگزار شد.

بنا بر اين گزارش، وضعيت سابقه واگذاري پروانه “ارائه خدمات فراخوان (پي جو)” و عملکرد شرکت هاي دارنده پروانه، طرح مشکلات و درخواست هاي آنان و اتخاذ تصميم در اين خصوص از مصوبات جلسه مي باشد.

بر اساس اين گزارش، در اين جلسه ضمن بررسي سابقه و چگونگي فراخوان اعطاي پروانه “ارائه خدمات تلفن بين الملل” مقرر شد، پيشنهادات و نقطه نظرات جديد از مبادي مربوطه دريافت شود و سازمان از وضعيت اجرايي تمامي پروانه هاي صادره گزارش کلان ارائه نمايد.

اين گزارش مي افزايد، تاکيد بر تدوين و بررسي تعرفه هاي خدمات مخابراتي و تنظيم اين گونه تعرفه ها به عنوان يکي از وظايف قانوني کميسيون وسازمان از ديگر موارد مطروحه در اين جلسه بوده و در اين راستا بر لزوم پيش بيني ساختار تشکيلاتي مناسب به همراه تامين منابع انساني و اعتباري لازم به منظور ايفاي اين وظيفه در سازمان تاکيد گرديد.

آخرين فهرست مجوز هاي راديويي صادره توسط سازمان

به گزارش روابط عمومي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، به منظور ايجاد فضاي رقابتي سالم در راستاي فراهم مودن زمينه مشارکت بخش غير دولتي در توسعه ارتباطات و فنآوري اطلاعات و همچنين شفاف سازي مجوزهاي راديويي صادره توسط سازمان، از اين پس فهرست تمامي بهره برداران شبکه هاي راديويي که موفق به اخذ مجوز شده اند در پايگاه اطلاع رساني سازمان قرار خواهد گرفت.

بنابر اين گزارش، آخرين اطلاعات به همراه نشاني و شماره تماس بهره برداران مجاز جديد هر 15 روز يک بار در پايگاه اطلاع رساني سازمان در قسمت “بهره برداران” قرار گرفته و تمامي شرکت هاي داراي مجوز فروش تجهيزات راديويي مي توانند با مراجعه به نشاني www.cra.ir ازاين فهرست مطلع شود.

علاقه مندان مي توانند براي دسترسي به اين فهرست به نشاني زير مراجعه نمايند:

http://www.cra.ir/EArchive/EArchiveF/Item.asp?ParentID=205&ItemID=986

http://www.cra.ir/EArchive/EArchiveF/Item.asp?ParentID=205&ItemID=988

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا