تکنولوژی

براى چهارمين سال متوالى:ايران در نمايشگاه CeBIT شرکت مى‌کند

دنیای اقتصاد – براى چهارمين سال متوالى شرکت‌هاى ايرانى در بزرگترين نمايشگاه ICT جهان(CeBIT2006) محصولات خود را عرضه مى‌کنند.

نمايشگاه سبيت امسال از 18 تا 24 اسفند در شهر هانوفر برگزار مى‌شود و از نظر اعتبار و جايگاه صنعت نمايشگاهى همواره به عنوان بزرگترين رويداد فناورى اطلاعات و ارتباطات در جهان به شمار مى‌آيد.

بنا بر اين گزارش شرکت‌هاى ايرانى امسال نيز با حمايت مرکز صنايع نوين و توسط شرکت توسعه و تحقيقات نرم افزار (ثناراى) در اين نمايشگاه حضور خواهند داشت.

غرفه ايران در نمايشگاه سبيت به وسعت 120متر در سالن 4 اين نمايشگاه قرار دارد که در آن 12 تا 14 شرکت ايرانى کالاها و خدمات خود را ارائه مى‌کنند.

ثناراى در همين زمينه از تمامى شرکت‌هاى ايرانى علاقه‌مند به شرکت در نمايشگاه دعوت کرده است تا درخواست خود را براى بررسى به اين شرکت تحويل دهند.

بنا‌براين گزارش بخش عمده هزينه‌هاى حضور در اين نمايشگاه توسط مرکز صنايع نوين وزارت صنايع پوشش داده مى‌شود و هر شرت تنها با پرداخت مبلغ اندکى مى‌تواند در CeBIT2006 شرکت کند. شركت‌هاى علاقه‌مند مى‌توانند از طريق نشانى www.sanaray.ir اطلاعات بيشترى در اين زمينه كسب نمايند.

نمايشگاه سبیت در سال‌جارى از 9 الى 15 مارس (18 الى 24 اسفند) در شهر هانوفر آلمان برگزار مى‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا